Toon posts:

mediaforte theatre X-treme

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand per toeval hoe ik in windows 2000 de suround en 5.1 opties krijg

want de drivers supporten dit niet
weet iemand anders drivers die compatible zijn met mijn kaart of een andere oplossing

Greetzzzzzzz

Verwijderd

driver ondersteunt wel win2k maar niet dx8 (dachtik)

Verwijderd

Topicstarter
ja ik weet dat ze win 2k wel ondersteunen maar als ik ze install kan ik op geen enkele maier geluid uit mijn achterste speakers krijgen

en als ik hem laat testen in het direct x control panel dan zegt ie iets in de geest van dat ie geen hardware buffers heeft ofzo

maar in win98 wel dus er moet toch wel 1 of ander foefje zijn om hier langs te komen

ik heb namelijk geen zin totdat die mensjes van fortemedia eens gaan denken om toch maar surround in de drivers in te bakken

Verwijderd

Ik heb nog ff gekeken en ik kan wel uit 5.1 kiezen in win2k én in win98
vaag :?

Verwijderd

Topicstarter
in win 98 functioneerd het ook allemaal naar behoren

maar in win2k komt op geen enkele manier geluid uit de achterste speakers ,subwoofer en forntspeaker.

en als ik hem in het configuratie scherm instel op 5.z of srurround of wat dan ook
ik krijg alleen geluid uit de voorste speakers

ook bij direct sound
dus ik weet het echt niet

Verwijderd

Hmm, ik heb alleen nog nooit de sub werkend gehad, bij die test hoor je dat wijfie wel "subwoofer" zeggen en het komt ook wel uit de sub. Maar als ik dan een filmpie kijk, hoor ik niets uit de sub (andere speakers wel) in dolby digital mode.

Verwijderd

Heuj Xanandu!

Welke driver gebruik jij tegenwoordig? Bij mij is't nog steeds hopeloos. Ik heb em nu gewoon op stereo mode staan en heb m'n receiver op Dolby Prologic gezet. :) Heb ik tenminste nog fatsoenlijk mp3-geluid!

gegroet!

Verwijderd

Heheheej,
Laatste drivers gebruikte ik.. hij zit nu weer in de doos, omdat ik een veel betere heb gekocht met een fatsoenlijke digitale uitgang (->dd/dts versterker).
Hoi ;)
Pagina: 1