Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distrax1988
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Hey

Ik heb een Iphone 4 vanwege aanschaf 4s wil ik mijn iphone 4 verkopen maar deze geeft geen kick meer.

Laatste wat ik nog weet is dat AL mijn oplaad opties werden gezien als accessoires wordt niet herkend.

-Home button en power knop ingedrukt houden 15,30,60 sec heeft geen effect,
-Aansluiten op de pc, word niet herkend
-DFU mode kan ik niets mee want het scherm staat volledig uit.

Iemand een idee wat het kan zijn, mijn laatste optie is opsturen naar Apple want ik heb een Jailbreak erop ( alleen Cydia en installious )Is trouwens een jaar goed gedaan dus hier ligt het zeker niet aan, maar hier zal Apple zeker over gaan mekkeren.

Ik hoor graag jullie input !!! :)

P.s Ik ben een ervaren Apple gebruiker, dus reacties met ''gebruik een officiele lader'' hebben natuurlijk weinig nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmyvw
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-04 21:53
Naar een ander reparatiebedrijf brengen? Want met jailbreak heb je ook geen garantie meer toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een andere lader al geprobeerd? Het probleem zit hem duidelijk in de power supply. Als je zelf technisch gezien er niet veel kaas van hebt gegeten is een andere reparateur wel een optie. Als je nog geen vaste koper hebt kun je met die verkoop beter even wachten met een aanbod van honderden iphone 4's op marktplaats op dit moment...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2011 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:32
Gewoon opsturen, als die niet aangaat krijg je gewoon een nieuwe volgens mij. Ze kijken er verder geeneens naar. DFU mode kan ik niets mee want het scherm staat volledig uit, dat is meestal zo he met DFU mode. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
Ik heb je titel iets aangepast naar "iPhone 4 werkt niet meer. Wat kan ik proberen?"

[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 01-11-2011 21:45 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkiskaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-09 12:58
NotSoSteady schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 20:36:
Gewoon opsturen, als die niet aangaat krijg je gewoon een nieuwe volgens mij. Ze kijken er verder geeneens naar. DFU mode kan ik niets mee want het scherm staat volledig uit, dat is meestal zo he met DFU mode. :)
Niet helemaal waar, DFU wordt soms ook zwart weergegeven en wordt toch meestal herkend door een pc. Het eerste wat je kan doen is hem opladen (klinkt stom, maar probeer het eerst, hij geeft uiteraard geen kick als hij onder een bepaald niveau zit) Daarna eens aan een ANDERE computer hangen waar iTunes is geinstalleerd.
Kijken of je met TinyUmbrella hem kan exitten uit recovery (gewoon downloaden en je zie de knop)

Probeer ook eens homeknop ingedrukt houden en dan aansluiten op PC, is een andere soort DFU waardoor hij soms wel wordt herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distrax1988
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Lijkt me sterk dat er niet word gekeken naar de software, anders kan iedereen zijn telefoon verklooien en opsturen, wat is de reparatie tijd weet iemand dat ?

de reactie gebruik een andere lader zie ik maar even over het hoofd, dit is natuurlijk al genoemd met de ''AL'' mijn laad opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:47
Als je maar 1 lader hebt valt dit ook onder "AL" je laadopties. Misschien kun je wat specifieker zijn de volgende keer.

Heb je je dockconnector al eens goed schoon gemaakt? Als je connector vol zit met stof dan werkt geen enkele lader.

[ Voor 33% gewijzigd door loeberce op 02-11-2011 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Laatst online: 09-11-2021
Jimmyvw schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 17:08:
Naar een ander reparatiebedrijf brengen? Want met jailbreak heb je ook geen garantie meer toch?
Waarom zou je geen garantie meer hebben met een jailbreak er op? Software staat los van hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:54
omdat de software de hardware aan kan tasten? Het wordt expliciet verboden en ik mag aannemen dat iedereen dat weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
Correct, jailbreaken neemt een risico met zich mee. Namelijk het bricken van een toestel, maar Apple heeft ook niet meer in de hand wat jij met je toestel doet. Voor hetzelfde geld zit jij hem over te clocken waardoor je je CPU opblaast (ik noem maar iets). Dat is de reden dat wanneer ze erachter komen dat hij gejailbreakt was, je garantie meteen verlopen is ;). Gratis Apps is leuk, maar uiteindelijk kan het je duur komen te staan.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Laatst online: 09-11-2021
418O2 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:09:
omdat de software de hardware aan kan tasten? Het wordt expliciet verboden en ik mag aannemen dat iedereen dat weet.
Apple kan echt niet weigeren om een telefoon te repareren omdat je er even andere software op zet. Ik koop een computer, ik vervang de standaardinstallatie door m'n eigen installatie en daardoor geeft Dell/HP/Apple/whoever geen garantie meer. Lijkt me een beetje omgekeerde wereld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Trommelrem schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:39:
[...]

Apple kan echt niet weigeren om een telefoon te repareren omdat je er even andere software op zet. Ik koop een computer, ik vervang de standaardinstallatie door m'n eigen installatie en daardoor geeft Dell/HP/Apple/whoever geen garantie meer. Lijkt me een beetje omgekeerde wereld?
Inderdaad...
SanderPS3 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:19:
Correct, jailbreaken neemt een risico met zich mee. Namelijk het bricken van een toestel, maar Apple heeft ook niet meer in de hand wat jij met je toestel doet. Voor hetzelfde geld zit jij hem over te clocken waardoor je je CPU opblaast (ik noem maar iets). Dat is de reden dat wanneer ze erachter komen dat hij gejailbreakt was, je garantie meteen verlopen is ;). Gratis Apps is leuk, maar uiteindelijk kan het je duur komen te staan.
Onzin heb zo vaak gejailbrakete iPhones opgestuurd, nooit gezeik mee gehad.
Hardware fout is (weldegelijk) een hardware fout. Software fout is software fout.

Denk dat de TS zijn homeknop gewoon stuk is. opsturen, nieuwe krijgen.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Pagina: 1