Halo beste mensen, ik ben nieuw hier en dit is mijn eerste post.
Ik wil graag een Gaming pc bouwen, het hoeft geen super computer te worden maar gewoon iets waar je de laatste games wel goed op kan spelen.
Ik heb al een lijst van onderdelen gemaakt en ik zou jullie dan dus om tips willen vragen of ik bepaalde dingen moet veranderen.
Computer kast: Cooler master storm scout €74,
Moederbord: Asus M5A97,sAM3/AM3+ €53,
Hardeschijf: Seagate barracuda 1TB: €53,
Werkgeheugen: Corsair XMS3 DDR3,1600-8GB KIT: €44,
Processor: AMD Processor Athlon II X4 640, sAM3: €89,
Video kaart: Sapphire Radeon 6870,1GB: €154,
Voeding: OCZ Technology Voeding ModXStream Pro 500 WATT: €53,
Dvd drive: Samsung DVD Speler DVD-ROM 16X,SATA €19,
Koeling erbij: Cooler Master Plafond Montage Sickleflow RED x2 €22,
Totaal bedrag: €561,
Mijn limiet is €650,
Het moederbord en de computer kast zijn al gekocht dus daar kan geen verandering in worden gebracht.
Iemand zei nog wat over mijn processor over dat hij niet geschikt is voor gaming en dat ik beter een Intel kon nemen, daar zat ik zelf ook al aan te denken maar er stonden geen intels bij de processors die compatibel zijn met het moederbord.
Ik hoor graag wat tips over eventuele verbeteringen en hoe het nou zit met welke processors er compatibel zijn voor dit moederbord.
Ik wil graag een Gaming pc bouwen, het hoeft geen super computer te worden maar gewoon iets waar je de laatste games wel goed op kan spelen.
Ik heb al een lijst van onderdelen gemaakt en ik zou jullie dan dus om tips willen vragen of ik bepaalde dingen moet veranderen.
Computer kast: Cooler master storm scout €74,
Moederbord: Asus M5A97,sAM3/AM3+ €53,
Hardeschijf: Seagate barracuda 1TB: €53,
Werkgeheugen: Corsair XMS3 DDR3,1600-8GB KIT: €44,
Processor: AMD Processor Athlon II X4 640, sAM3: €89,
Video kaart: Sapphire Radeon 6870,1GB: €154,
Voeding: OCZ Technology Voeding ModXStream Pro 500 WATT: €53,
Dvd drive: Samsung DVD Speler DVD-ROM 16X,SATA €19,
Koeling erbij: Cooler Master Plafond Montage Sickleflow RED x2 €22,
Totaal bedrag: €561,
Mijn limiet is €650,
Het moederbord en de computer kast zijn al gekocht dus daar kan geen verandering in worden gebracht.
Iemand zei nog wat over mijn processor over dat hij niet geschikt is voor gaming en dat ik beter een Intel kon nemen, daar zat ik zelf ook al aan te denken maar er stonden geen intels bij de processors die compatibel zijn met het moederbord.
Ik hoor graag wat tips over eventuele verbeteringen en hoe het nou zit met welke processors er compatibel zijn voor dit moederbord.
[ Voor 3% gewijzigd door ddmachine13 op 01-11-2011 17:39 ]