Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[powerpoint 2003/XP] Geen geluid meer

Pagina: 1
Acties:

• RainerSGF
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-11 21:17
Op een medion-laptop (OS: XP SP 2) van een kennis ben ik een probleem aan het bekijken waarbij deze geen geluid meer heeft in Powerpoint presentaties. Vroeger had deze daar blijkbaar geen enkel probleem mee.

reeds in opties – tabblad algemeen de waarden veranderd naar > 100kB --> geen oplossing
installatie K-lite codec pack --> geen oplossing

Anders is er totaal geen probleem met geluid elders, alles speelt goed af via Windows Media Player. Zelfs wanneer in Powerpoint een geluidsfragment uit de gallerie wordt ingevoerd, speelt deze probleemloos af. Maar geen geluid meer die standaard ingebakken zit in powerpoints zelf.

Iemand ervaring of mogelijke ervaring hiermee?

Systeem - I'm learning, I learn it from a book :)

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Wat bedoel je met standaard ingebakken? Een presentatie waar een geluid in verwerkt zit of bedoel je alleen de standaard geluiden van Powerpoint zelf?

Om te beginnen: doen de bewuste presentaties het wel naar behoren op een ander systeem? Zijn het echt geluiden die in de presentatie zitten en niet toch geluiden die ergens op een schijf zouden moeten staan maar verplaatst zijn?

Desktop | Server | Laptop

• RainerSGF
het zijn wel degelijk geluiden die in de presentatie zelf zitten en dus NIET de standaard powerpoint geluiden waarover ik het heb. Dit weet ik omdat ik het meermaals getest heb (zelfde powerpoint op ander systeem --> geen probleem, zelfs met nog een andere powerpoint waar geluid op staat en die ook goed gaat op twee andere systemen maar niet op de powerpoint 2003-versie op deze laptop).

(((ondertussen zit ik met een erger probleem: OS start niet meer en blijft continue rebooten, nadat ik K-lite codec pack heb verwijderd, dus zit nu even daarop m'n tanden stuk te bijten.)))

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Helder. Maar wordt het niet een makkelijkere oplossing om het OS gewoon eens in zijn geheel opnieuw te installeren? Als je dat niet wil (en je krijgt het systeem weer normaal in de lucht) zou je eventueel office nog een keer opnieuw kunnen installeren en er voor kunnen zorgen dat het systeem helemaal up to date is, als er SP2 draait issie dat blijkbaar niet.

Desktop | Server | Laptop

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

offtopic:
Powerpoint hoort eerder thuis in Officesuites en -software, ik verplaats je topic dan ook even. :)

Client Software Algemeen -> Officesuites en -software

Signature

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Backup maken, herinstalleren.

• RainerSGF
dat zal ik heel zeker nu doen. Allen bedankt!

Pagina: 1