Google Analytics beginners vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 409 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stansfield
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
Ik probeer in google analytics een mooie lijst te maken met de volgende gegevens per dag:

Omzet verkochte stuks aantal transacties aantal bezoekers

Dit krijg ik niet echt voor elkaar bij aangepaste rapporten. Daar is het altijd dat hij een volgorde doet in score en niet in kalender dagen. Iemand een goede uitleg/handleinding/tutorial hiervan?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05 10:44

André

Analytics dude

Dan kun je als dimensie "dag" kiezen, en daarachter de metrics bezoekers, transacties, omzet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stansfield
Zover was ik ook. Alleen krijg ik het dan niet voor elkaar om de dimensie dag op kalendervolgorde te krijgen. Ik kan alles sorteren van groot naar laag behalve de dag op kalendervolgorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stansfield
Ik heb nu de lijst zoals ik wil per dag. Alleen nu zou ik die graag per dag gemaild willen hebben. Dus dat ik op 2-11 de lijst met de data van 1-11 gemaild krijg. En op 3-11 de lijst met de data van 2-11 gemaild krijg. Hoe krijg ik dat voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Door in de oude layout de "mail" knop boven dat rapport in te drukken en hem dagelijks te laten versturen. In de nieuwe layout komt deze functie pas in de komende weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stansfield
Dat is volgens mij gelukt. Alleen nu wil ik hem dus qua datum laten meelopen. Dus dat ik elke avond om half 10 de lijst van de dag ervoor krijg. Hoe krijg ik dat voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Dat kan niet. De mail die je dagelijks instelt krijg je op een vast tijdstip van Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:12

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Goed, dit topic staat eigenlijk al te lang open. Deze vragen zijn makkelijk te beantwoorden met de Google Analytics help en wat experimenteren. Zoeken kan je prima zelf. Lees Devschuur® Beleid - Kan iemand even ... ? en de Quickstart nog eens een keer door.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.