Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Magento: product layout klopt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views

• Dean88
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-06 21:48
Beste Mensen,

Ik hoop dat hier ook mensen actief zijn met enige kennis van Magento aangezien op het officiële forum van Magento niet of nauwelijks reacties geplaatst worden. :(

Het gaat om het volgende: Zoals je op het onderstaande screenshot kan zien, staan er een aantal producten van mijn webwinkel, echter is de eerste rij 2 producten naast elkaar zichtbaar, maar op de 2de rij maar 1 product. Dit gebeurt om en om.
Ik wil dat alle rijen voorzien zijn van minimaal 2 producten naast elkaar. Hoe kom ik erachter waar de fout zit?
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Afbeeldingslocatie: http://img510.imageshack.us/img510/4120/webi.jpg

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sorry, maar zo werkt 't hier niet. In de Devschuur hebben we het over zélf ontwikkelen/maken van dingen; support op producten van derden doen we niet (of: zo min mogelijk) en zolang je geen relevante code hebt noch aantoont wat je (o.a.) zelf al hebt geprobeerd/gezocht/gevonden, wat er niet werkte aan de gevonden oplossingen etc., is dit niet meer dan een Kan iemand even...? of, at best, een scriptrequest en daar doen we hier niet aan ;)

Zie onze Quickstart over wat we hier allemaal verwachten van een topicstart en open gerust een nieuw topic met die quickstart in je achterhoofd wanneer je een concreet "WEB" probleem hebt ;) (Check ook even Waar hoort mijn topic? want, afhankelijk van waar je probleem zit (in de HTML danwel de backend) past je topic wellicht beter in PRG)

[ Voor 11% gewijzigd door RobIII op 01-11-2011 15:28 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.