Toon posts:

Is dit waar? Nee toch?!!!!!!!!!!!!! :(:'(:r|:(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat ff hier te zurven en toen las ik iets heel ergs! De nieuwe Durons/T-birds zouden niet meer te unlocken zijn, dat is toch niet waar hoop ik? Ik wil binnenkort een Duron 800 gaan kopen maar dat doe ik natuurlijk niet om 'm op 800 te laten draaien!!!

Hier las ik het als eerst:
http://www.vr-zone.com/Home/news59/news59.htm#902

Hier staat het grote artikel:
http://www.awaremag.com/tweaking/duronpins_1.html

Verwijderd

Topicstarter
heeft niemand...snik...iets...snik...te zeggen...snik? Men ramplank is nu aan het verzuipen omdat zo erg aan het :'( ben......

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:53

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
ik dacht juist dat die dingen helemaal niet meer gelocked waren :?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:02
Ken genoeg mensen die hun Duron 800 gewoon naar 1100 hebben geklokt... Multiplier is dan unlocked... gewoon met potloodstreepjes dacht ik...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Kunt natuurlijk ook een oudere kopen... of je koopt er nu al een... nu ze nog te unlocken zijn...

Verwijderd

If you got a new Duron, place it with the 2 banks facing downwards and look for the 4 missing mulitplier pins AN27, AL27, AN25 and AL25 that correspond to BP_FID pins 0-3 respectively.

Welke bedoelt hij nauw? Zie ze nergens, kan ik ook niet zien of ze er zijn :?

Verwijderd

op de frontpage van T.net heeft ook al iets over dat gestaan (het niet meer overteclocken) :(

>:) er zal toch wel een manier gevonden worden om dat wel te doen er zijn altijd wel een paar crackers die het wel lukt :)

• Jimanez
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 07:10
Ik weet t niet, maar volgens mij is dit al een tijdje geleden ter sprake gekomen. Als je ook kijkt naar bijbehorende links die je er bij hebt gezet, zie je dat dat eerste artikel gedateerd is van september vorig jaar. Toen was er dus sprake van. Volgens mij zijn de huidige durons nog gewoon te unlocken hoor.*D

Verwijderd

T zal vast wel weer zown votosoep actie zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik deze week nog een Duron ga kopen, werk toch bij een computerzaak dus ik kan 'm zelf uitzoeken. En dan.....LEKKER KLEUREN!!!!!!!!!:D

Nog ff een vraagie tussendoor, weet iemand welk typenummer het beste te overklokken is? er schijnt een overeenkomst te zijn

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 21 maart 2001 17:05 schreef Jimanez het volgende:
Ik weet t niet, maar volgens mij is dit al een tijdje geleden ter sprake gekomen. Als je ook kijkt naar bijbehorende links die je er bij hebt gezet, zie je dat dat eerste artikel gedateerd is van september vorig jaar. Toen was er dus sprake van. Volgens mij zijn de huidige durons nog gewoon te unlocken hoor.*D
IK HAVE TOE WAKE UP|:(|:(|:(|:(|:(

:D

Verwijderd

Topicstarter
Ok stomme actie, zet er maar een slotje op, niet iedereen hoeft dit te weten, denk dat ik maar een tijdje undercover ga (8>

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
Wil je de volgende keer me niet een hartstilstand bezorgen?;)

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

beginnend met AXIA is het best geloof ik

Verwijderd

Misschien een paar kleine gaatjes boren in je proc en daar pinnekes in doen...

Wanneer beginnen ze hiermee.. bij de Duron 900 of zo ?
Pagina: 1