Geachte mensen!
Ik heb besloten mijn Dell Studio XPS 8100 uit te breiden, momenteel zit er een HD5770 echter wil ik deze verkopen en dan de MSI Twin Frozr 3 6850 2gb en een 120 gig ssd plaatsen.
Nadeel is dat er een 350 watt voeding in zit, standaard iets van DELL
Dit zit verder in mijn systeem
*Intel® Core™ i7-860 Processor
(8M Cache, 2.80 GHz)
8GB DDR3 SDRAM
2TB Serial ATA hard drive (7200 rpm)
Verder de fijne details weet ik niet precies.
Maar nu vind ik dus allemaal verschillende antwoorden op internet. De een zegt Dit werkt gewoon die had zelfs een Nvidia 460 ingebouwt wat dus meer verbruikt dat een ati card.
De ander zegt absoluut nooo way doen...
Maarja ik twijfel dus...
Gelezen dat de 6850 ten opzichte van de 5770 19watt meer gebruikt, maar ik heb echt geen verstand van ssd schijven en of die heel veel gebruiken....
Wie durft een mening te geven...
Ik heb besloten mijn Dell Studio XPS 8100 uit te breiden, momenteel zit er een HD5770 echter wil ik deze verkopen en dan de MSI Twin Frozr 3 6850 2gb en een 120 gig ssd plaatsen.
Nadeel is dat er een 350 watt voeding in zit, standaard iets van DELL
Dit zit verder in mijn systeem
*Intel® Core™ i7-860 Processor
(8M Cache, 2.80 GHz)
8GB DDR3 SDRAM
2TB Serial ATA hard drive (7200 rpm)
Verder de fijne details weet ik niet precies.
Maar nu vind ik dus allemaal verschillende antwoorden op internet. De een zegt Dit werkt gewoon die had zelfs een Nvidia 460 ingebouwt wat dus meer verbruikt dat een ati card.
De ander zegt absoluut nooo way doen...
Maarja ik twijfel dus...
Gelezen dat de 6850 ten opzichte van de 5770 19watt meer gebruikt, maar ik heb echt geen verstand van ssd schijven en of die heel veel gebruiken....
Wie durft een mening te geven...