Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

G510 of G19

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo hallo,

Heb vorige keer ook een topic gemaakt over een headset inmiddels uit welke ik ga nemen: de Tritton ax720!
Nu ben ik bezig naar een toetsen boord te kijken buurjongen heeft 2 weken geleden een G510 gehaald mooi prijsje ziet er goed uit jammer dat het display niet meerdere kleuren heeft zoals bij de G19. Wat ik mis bij de G19 is dat er minder macro toetsen op zitten dan bij de G510. buurjongen speelt loopt met de onderste macro toetsen en de rest zijn spells opzich handig alleen zie ik het voordeel er niet bij :P ( niet dat dit inhoudelijk is op dit topic haha) wil graag van een paar andere ervaringen en dergelijke andere dingen van jullie horen. en misschien hier mijn conclussie er uit trekken wat voor mij het handigste is! bestel mijn toetsenbord nadat ik mijn nieuwe LED tv heb gekocht :D

thanks hoor van jullie!

• tommes112
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-08 17:05
Heb zelf de oude G15 in gebruik die hetzelfde aantal macro toetsen heeft als de G19. Een fijn ding weliswaar, die G15, maar de macro toetsen hebben voor mij geen enkel nut. Je zult zelf moeten overwegen of ze nuttig zijn voor jou. Let wel: de macro knoppen liggen best ver van je hand als je een spel met de ASDW-toetsen bestuurd.