Toon posts:

Pinnacle MiroVideo Studio DC10 Plus Probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De install gaat opzich vrij vlotjes.. tussendoor moet je nog keer zeggen welk video systeem je hebt, PAL voor hiero dus. Dan na een reboot draait de prog zelf prima. Het enige probleem is nu, dat hij als video systeem NTSC neemt, en ik in geen van de Video Standart menu'tjes dit kan veranderen naar PAL (in die menutjes staat dan alleen NTSC and that's it).
En als je dus nu een apparaat erop aansluit en ik start screen capture proggie, krijg je vet gare beelden, doordat ie dus die verkeerde standaart gebruike. =[
Weet iemand waar dit aan ligt?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? =[

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-02 12:39
Heb je wel alles geinstalleerd? dus custom doen bij installatie en alles aanvinken. En ik weet dat er op de site van miro (of pinnacle of wat dan ook) een update staat voor je kaart. weet niet of die je probleem oplost, maar je kan het proberen

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 21 maart 2001 20:11 schreef InterCC het volgende:
Heb je wel alles geinstalleerd? dus custom doen bij installatie en alles aanvinken. En ik weet dat er op de site van miro (of pinnacle of wat dan ook) een update staat voor je kaart. weet niet of die je probleem oplost, maar je kan het proberen
Yup.. alles geinstalleerd (meedere keren zelfs).. en altijd custom.
En de update veranderde dit probleem niet.. =[