Al een tijdje zit ik met een probleem en kan het antwoord niet direct vinden op internet.
Ik leg even de situatie uit;
Op mijn stage-bedrijf gaan we overstappen van Exchange 2003 naar Exchange 2010.
Dit zelf is geen probleem alleen de "public folders" moeten ook verplaatst worden.
Mijn begeleider gaf aan dat hij alle mappen met inhoud ook op de Exchange 2010 server wou hebben maar dat ik niet de mappen simpelweg kopieer. Aan de mappen van Exchange 2003 zitten nog gebruikers gekoppeld van ogv. 8 jaar geleden die niet meer bestaan en die wil hij niet overnemen naar Exchange 2010.
Het gaat om minstens 50-60 public folders en het idee was om deze handmatig aan te maken en dan de inhoud erin te slepen vanaf de oude Exchange 2003 server.
Dit zou dan even duren maar dat had ik het wel voor over maar hier komt het probleem, ik moet voor elke map de rechten voor gebruikers instellen en dit kost me echt stukken meer tijd.
Erg veel ervaring heb ik niet met Exchange maar op internet lukte mij het niet om instellingen te vinden waarin je kan aangeven dat als een map aanmaakt, die automatisch bv editors rechten krijgt.
Misschien niet het duidelijkste verhaal maar iemand misschien een oplossing of die mij verder kan helpen?
Gr Jos
[ Voor 4% gewijzigd door Question Mark op 01-11-2011 12:32 ]