Anoniem: 428848

Topicstarter
Hi All,

Wie heeft er tips voor mij? Hoe en waar vind ik een compagnon?

*knip vacature voor compagnon*

Mijn grote vraag is: waar vind ik diegene? Hebben jullie tips waar ik moet zoeken? En als ik iemand heb gevonden, hoe kom ik er dan achter of ik te maken heb met een scriptkiddie of een jongen die echt wat kan?

Enfin, veel vragen. Wie heeft een idee en vind het leuk om even met mij mee te denken op dit forum?

dank vast!

[Voor 55% gewijzigd door Rukapul op 01-11-2011 12:47]

• Ed_L
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:45

Ed_L

Crew Council
Tsja, wat je zoekt is eigenlijk heel divers. Je zoekt iemand die IT ervaring heeft, maar tegelijkertijd ook kan programmeren? Voor sommige zaken heb je wellicht geen compagnon nodig, maar neem je beter een externe ontwikkelaar in de arm. Heb je in je omgeving niemand die gelijkgestemd is? Studiemaatjes? LinkedIn?

• Danot
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Netwerken is nuttig voor dergelijke vragen. Kijk goed om je heen naar ondernemende types. Ik heb je een Direct Message gestuurd met wat persoonlijke informatie.

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:11

t_captain

Moderator General Chat
Bij eerste beschouwing denk ik dat je twee vaardigheden zoekt in een partner:

1. technische vaardigheden --> m.n. software engineering; voldoende niveau om een heel project te overzien en indien nodig sturing te geven aan een team wanneer er uitbreiding zou komen.
2. ondernemerschap --> niet bang om in een startup-omgeving te werken; in staat om als sparring partner op te treden en jouw ideeen tegen te spiegelen, enige commerciele, bedrijfskundige en financiele kennis.

Uitgaande van zo'n eisenpakket, zou ik zoeken naar mensen die reeds actief zijn als ZZP-er of met een eigen bedrijf(je) in de IT ontwikkeling.

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:42
Heb je ook al gekeken of soortgelijke producten niet al bestaan?
Als je gaat concurreren dan is het handig als je weet waar je tegenaan loopt.

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online
Met alle respect, maar als je een bedrijf wilt beginnen en jezelf "manager met een redelijk overzicht op de markt" noemt dan vind ik je vraag: "hoe vind ik een compagnon" een beetje vreemd overkomen. Als je dat al niet zelf kan bedenken hoe wil je dan een bedrijf gaan draaien en lobbyen? Je kunt niet alles zelf dus moet je de juiste mensen om je heen verzamelen, dat klopt, maar die juiste mensen vinden is natuurlijk ook de kunst van het ondernemen en als je dat al op een forum moet vragen dan zou ik iig nooit met je in zee gaan. :)

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:23
Heb je al eens gekeken op freelance.nl? Hier kun je prima ervaren ontwikkelaars vinden die voldoen aan je wensen.

• Danot
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
TS begrijpt dit, daarom zoekt hij een compagnon, niet een coder die alleen code klopt. Met alleen een goed idee ben je nergens. De combinatie van een goed idee en goede uitwerking is essentieel.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:05
Alles afwegend kan ik niet anders dan tot de conclusie komen dat dit topic werving als hoofddoel heeft en ook bewust als zodanig is ingestoken. Aangezien dat conform de voorwaarden niet is toegestaan gaat dit topic dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee