Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WIN7] Managen van audio steams per applicatie

Pagina: 1
Acties:

• Redhead1986
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-11 19:13
De situatie is als volgt;

Mijn computer streamed via jamcast mijn muziek naar mijn playstation. Het overige geluid wil ik zo veel mogelijk over mijn USB-headset headset horen, dit omdat mijn ps3 en boxen in de woonkamer staan en jamcast ook een delay geeft bij het streamen.

Voor een aantal applicaties is dit geen enkel probleem; skype en heroes of newerth staan je toe in te stellen welke audio device je gebruikt voor het afspelen van het geluid van die applicatie. Echter browsers en het leeuwendeel van games biedt die optie niet.

Nu moet ik dus iedere keer als ik een internetfilmpje of een potje battlefield wil spelen mijn 'default audio device' naar mijn headset switchen waardoor ook mijn muziek (spotify, helaas ook zonder optie om output device te selecteren) op mijn headset wordt afgespeeld.

Waar ik op hoop is dat er een applicatie is die de output steams van verschillende applicaties naar specifieke devices kan sturen. Ik heb al wat gegoogled maar heb nog niets kunnen vinden. Iemand hier misschien een suggestie?

Alvast bedank!