Afgelopen weekend mijn systeem een upgrade gegeven met een Asrock bord, 2500k, 8Gb Corsair vengeance en een M4 128gb ssd.
Alles draait goed maar na een bsod kom ik erachter dat mijn keyboard (G110) moeilijk doet.
In het bekende zwarte F8 scherm waar windows mee kwam na de bsod, "windows is de laatste keer niet goed afgesloten...." reageert mijn G110 niet meer.
Dwz, ik kan geen selectie maken tussen de opties, laatste juiste config, enz.
Maar het rare is dat ctrl/alt/del dan wel werkt en in het bios werkt het toetsenbord ook gewoon goed.
Dus windows repair-schijf erin en "druk op een toets om van cd te booten" werkt wel maar eenmaal geboot geeft het tobo ook niet thuis meer??
Gevolg dat ik dus windows maar opnieuw heb geïnstalleerd.
Ik heb het forum al afgezocht maar kan dit probleem nergens terug vinden.
Morgen krijg ik een PS/2 naar USB verloopje, misschien dat dat werkt.
Alles draait goed maar na een bsod kom ik erachter dat mijn keyboard (G110) moeilijk doet.
In het bekende zwarte F8 scherm waar windows mee kwam na de bsod, "windows is de laatste keer niet goed afgesloten...." reageert mijn G110 niet meer.
Dwz, ik kan geen selectie maken tussen de opties, laatste juiste config, enz.
Maar het rare is dat ctrl/alt/del dan wel werkt en in het bios werkt het toetsenbord ook gewoon goed.
Dus windows repair-schijf erin en "druk op een toets om van cd te booten" werkt wel maar eenmaal geboot geeft het tobo ook niet thuis meer??
Gevolg dat ik dus windows maar opnieuw heb geïnstalleerd.
Ik heb het forum al afgezocht maar kan dit probleem nergens terug vinden.
Morgen krijg ik een PS/2 naar USB verloopje, misschien dat dat werkt.