Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Emailadres veranderen

Pagina: 1
Acties:
  • 354 views

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Ik kan mijn e-mailadres niet veranderen bij profiel bewerken.

Wanneer ik een nieuw adres en mijn wachtwoord onderaan invul, dan krijg ik vervolgens de melding:
Je hebt geen wachtwoord opgegeven.
Wat gaat er fout?

Fivel

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Even voor de zekerheid een domme vraag: je hebt het wel op https://secure.tweakers.net/my.tnet/account ingevoerd bij Huidige wachtwoord en niet bij nieuw?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Fivel
F_J_K schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:33:
Even voor de zekerheid een domme vraag: je hebt het wel op https://secure.tweakers.net/my.tnet/account ingevoerd bij Huidige wachtwoord en niet bij nieuw?
Ja, want als ik daar niks invoer krijg ik in een popup "Voer je wachtwoord in om deze instellingen op te slaan"..

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik heb het net ook geprobeerd, maar dat gaat zoals verwacht. Je moet dus twee keer het nieuwe en een keer het oude wachtwoord invullen. Weet je écht zeker dat je dat doet?

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Fivel
P_de_B schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:29:
Ik heb het net ook geprobeerd, maar dat gaat zoals verwacht. Je moet dus twee keer het nieuwe en een keer het oude wachtwoord invullen. Weet je écht zeker dat je dat doet?
Dit werkt wel (dacht ook dat het keer geprobeerd had, niet dus). Maar toch is het niet logisch. Ik wil alleen mijn e-mailadres veranderen en niet mijn wachtwoord. Ik verwacht dus dat ik 'Nieuw wachtwoord' leeg kan laten.. Mee eens?

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11 19:37

rob_erwt

What does this button do?

Hmm, dat lijkt idd een bug: het is niet de bedoeling dat je verplicht een nieuw wachtwoord moet nemen als je alleen je emailadres wilt wijzigen.

Ik zal hier een ticket voor aanmaken (en deze gelijk even naar LD schoppen).

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Inmiddels gefixed in SVN, komt met de eerstvolgende release mee :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.