"[V&A] Wijziging User Review - hskf ChangeLife4Ever

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babiloot
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-08 19:57
Een tijd geleden heb ik zaken gedaan met de persoon ChangeLife4Ever. Helaas heb ik zijn reactie niet gezien, omdat ik normaal standaard ingelogt sta. Dit had ik dus over het hoofd gezien, en ben opnieuw ingelogt. Heb toen de dm gelezen en alsnog beantwoord.
Helaas begon deze persoon meteen met verschillende beschuldigen waarop ik heb ook een negatieve beoordeling heb gegeven.

Ik had de koeler aan hem verkocht met een nieuw setje schroeven (deze heb ik besteld bij Alternate of Azerty en de koeler- en obij behoren gecontroleerd en dit was alles in orde. Dus heb ik hem opgestuurd naar de desbetreffende persoon. Deze beschuldigd mij ervan dat ik bewust een niet deugdelijk product aan hem heb verkocht. Na een behoorlijke discussie (waarop hij begin te gooien dat ik oplicht- en hij meer ervaring met computers heeft toch maar aangeboden om de kosten van de schroef te vergoeden) tot op heden heb ik hier geen reactie op mogen ontvangen. Het is erg vervelend dat de schroef door gedraaid was, maar ik vroeg alleen - op een normale manier - of dat hij per ongeluk niet zelf de schroef had door gedraaid, zoja had ik deze alsnog willen vergoeden. Echter niet de manier hoe deze persoon mij beschuldigd heeft.

Zoals te zien zijn de rest van mijn beoordelingen goed en is een soortgelijk voorgeval als dit - gelukkig - nog niet voor gevallen.

Nu is mijn review bij deze persoon verwijderd, waar ik het niet helemaal mee eens ben. Je mag elkaar toch juist een review geven na dat de koop/verkoop plaats gevonden heeft? Natuurlijk geef ik toe dat ik eerder had moeten reageren, maar helaas kwam ik er pas erg laat achter nadat ik iemand een DM wou sturen, toen zag ik dat ik al niet meer ingelogt stond.

Tot slot; Ik vind het erg jammer/vervelend dat zi zo heeft moeten lopen. Ik wacht nog steeds op een reactie. Tevens wil ik graag dat mijn review ook aangepast/verwijderd word zoals dat bij deze persoon ook gedaan is.

Ik hoop dat we tot een goed einde kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:44

ChangeLife4Ever

owned by above

Het probleem in een notendop:

Verkoper levert een slecht product
Verkoper reageert weken niet
Koper zit er danig mee in zijn maag
Koper vraagt om reactie
Verkoper reageert nog steeds niet
Koper geeft ten lange leste maar een negatieve beoordeling

Na lange stilte kruipt verkoper onder zijn steen vandaan en geeft gelijk een slechte beoordeling op alle punten de volgende punten:
- Voldoet aan beschrijving (hoe kan een koper "voldoen aan beschrijving"???
- Communicatie (hoezo communiceert koper slecht?? verkoper, reaguurt na 2!! maanden pas en geeft dan meteen, zonder daar iets over te zeggen, een onterechte slechte beoordeling...)

Koper geeft dit aan op GOT en aan de hand van de keurige tijdlijn en objectieve gegevens wordt V&A review verwijderd, zoals dat hoort. Wat doet verkoper???? Die geeft gewoon een nieuwe.

Het trieste is wel dat verkoper tot op de dag van vandaag NIETS gedaan heeft om daadwerkelijk tot een oplossing te komen. Hij heeft alleen gezegd dat hij gezocht heeft en (toevallig??) niets heeft kunnen vinden. Ik zou in zijn geval al lang geld terug gegeven hebben óf een nieuwe schroef oid opgestuurd hebben.
hskf schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:42:
Helaas begon deze persoon meteen met verschillende beschuldigen waarop ik heb ook een negatieve beoordeling heb gegeven.
Klopt niet. Beoordeling is gegeven door Brammetje zónder DM en vóórdat de discussie kwam over het feit dat Brammetje een ondeugdelijk product heeft verkocht.

Quote van voorgaand topic op GOT
http://tweakers.net/aanbod/rating/96515

De koeler bleek bij aankomst defect te zijn. Iets waar gewoon overleg over plaats kon vinden. Verkoper reageerde echter langere tijd niet meer, waardoor ik uiteindelijk, zoals ik hem ook gemeld heb, hem een (negatievere) beoordeling gegeven heb. Hierbij is overigens van beide zijden netjes gecommuniceerd, waarbij verkoper echter om mij onbekende redenen niet meer reageerde.

Wat schetst mijn verbazing... Na twee maanden reageert verkoper ineens weer op DM en smeert mij gelijk een negatieve beoordeling aan (via een "niet matchende advertentie"). Ik krijg hierbij een slecht op:

1. Communicatie; onbegrijpelijk want ik heb vaak (netjes) gereageerd, maar hij stopte met reageeren op 15 augustus...

2. Voldoet aan beschrijving; onbegrijpelijk, want verkoper geeft ook aan dat het product niet goed is (en impliciet dus ook aan dat ik terecht klaag).

Verkorte Tijdlijn:

22 juli contact voor verkoop
29 juli akkoord & geld overgemaakt
6 aug ontvangen en gemeld dat het product niet goed is (geen reactie op gehad)
15 aug gemeld dat ik een beoordeling in ga vullen bij geen reactie (ik kan immers niets anders meer doen, als verkoper niet reageert)
19 aug beoordeling ingevuld

15 okt. DM reactie gehad van verkoper en verkoper vult ook gelijk maar een onterechte beoordeling in

De advertentie betrof V&A aangeboden: Zalman 9700 CNPS en NIET V&A aangeboden: Zolderopruiming

Changelife heeft iemand nodig :)

[ Voor 83% gewijzigd door ChangeLife4Ever op 09-01-2012 07:21 ]

remember your end, someone owns us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:44

ChangeLife4Ever

owned by above

V&A aangeboden: Opruiming

Reviews over en weer voor bovenstaande advertentie kunnen verwijderd worden... Koper heeft namelijk niets van doen met die advertentie! Na juli nooit meer iets gekocht bij Brammetje...

Opmerkelijk overigens weer dat Brammetje dit topic opent én meteen negatief beoordeelt (op een advertentie waar ik niets mee van doen heb) zonder mij daar van op de hoogte te stellen. Ik heb Brammetje éérst gemeld dat ik hem ging beoordelen, zodat hij nog zou kunnen reageren (en zodoende ook een negatieve beoordeling zou kunnen vermijden)...

[ Voor 109% gewijzigd door ChangeLife4Ever op 09-01-2012 07:20 ]

remember your end, someone owns us