Meta Keywords & SEO

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282525

Topicstarter
Hi All,

Ik vroeg mijzelf af hoe het tegenwoordig gesteld is met het gebruik van keywords in de meta-tags van een website. Vroeger werd hiermee nogal gecheat maar naar mijn beste weten heb je ze echt nodig om relevantie op te bouwen met de content op de pagina, het zorgvuldig gebruiken van de keywords in de content zorgt voor een goede indexering.

Toch? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:56

orf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282525

Topicstarter
Thanks voor je reactie, ik heb dit filmpje ook ooit al is gezien... Krijg het gevoel dat ik zaken door de war aan het halen ben. Of in ieder geval de relevantie van de een toevoeg aan de ander.
Ik haal de keyword/content relevantie bij adwords door de war met de meta-tags.

Anyway, moet het nog is nagaan bij mezelf 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ja ik gebruik ook geen metatags meer bij mijn site, enige waar google naast de content nog op let geloof ik is de title tag, plaats de title daar als laatste en de content daarvoor.

Description wordt geloof ik alleen gebruikt voor de uiteindelijke gebruiker die eerder geneigd is om op een link te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-05 19:12
StephaN900 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:52:
Description wordt geloof ik alleen gebruikt voor de uiteindelijke gebruiker die eerder geneigd is om op een link te klikken.
Dus belangrijk om bezoekers op je site te krijgen... als er om je heen concurrenten staan met betere descriptions zullen ze eerder daar op klikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ah dat snap ik, ik zeg ook niet dat die niet belangrijk is, ik zeg alleen dat 'volgens mij' Google er geen waarde aan hecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurjenK
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-11-2014
Google hecht geen waarde aan de meta name description op zich, maar zoals Kerstmanneke als zegt klikken gebruikers over het algemeen vaker op zoekresultaten mét een goede meta name description dan zoekresultaten die geen meta name description hebben.
Pagina: 1