[feat] Plaatsingstijd en reactielinkje (hidden) in carrousel

Pagina: 1
Acties:
  • 308 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Net even met Custom CSS aan de slag geweest om de nieuwe carrousel naar een simpelere versie te krijgen, de nieuwe versie neemt wel heul veel ruimte in, en om nou 1 item te laten zien....

Nu ben ik over de simpelheid van de Grade B-versie wel te spreken en probeerde deze eerder deels met succes al na te maken met de oude carrousel: Wiethoofd in "[verzamel] CSS-styles; 'Hoe ziet jouw T.net eruit?'"

Nu gaat dat bij de huidige versie deels goed, maar er staan geen plaatsingsdata en/of reactielinkjes in de html, zouden deze er met een display: none in kunnen dat ze met custom CSS weer tevoorschijn te toveren zijn? Of een alternatieve weergave aanbieden, de Grade B bijvoorbeeld.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiethoofd zijn die linkjes in je sig nou ook automatisch gegenereerd of update je die zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01:40
Zonder het topic te willen hijacken had ik ook nog een feature request hiervoor. Als ik met m'n muis over 1 van de 4 panels onder de 'main' image hover zou ik graag de gehele omschrijving te zien krijgen. Wat mij betreft gewoon in het mainpanel daarboven. Kan das? :D

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 12:08
@ Wiethoofd,

Dat kan er wel bij worden gezet. Ik heb het in een ticket gezet maar weet niet wanneer het ontwikkeld zal worden. Ik denk niet dat het mega-veel werk zal zijn, dus mocht ie nog in een iteratie kunnen worden gepropt als filler dan wordt het gemaakt. Mocht het te dicht bij de nieuwe layout komen, dan zal het niet worden ontwikkeld

@ Freeaqingme; dat kan, maar dat gaan we niet doen :) dat ziet er niet uit (heb die optie al een keer in een prototype gemaakt en wist niet hoe vlug ik het weer weg moest halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
*fingers crossed* Ik zie hopelijk hier wel een melding of het in de html er toch bij gezet is.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 12:08
Yes :)

en nogmaals; pin me er niet op vast! ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.