[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Dit is bij de 4 kleine blokjes.
Edit:
En nadat ik dit type is het al gefixed.
[ Voor 14% gewijzigd door DarkShadow16 op 31-10-2011 15:41 ]

Er is volgens mij genoeg plaats voor zo een klein linkje.
En de vorige keer werd het zelfde argument gebruikt, en achter af viel het ook reuze mee, en ook deze keer is hij niet echt sterk, imho is er plaats zat voor een directe link naar de reacties, en het hoeft niet eens op de zelfde manier.
Een balletje of een vierkant blokje kan deze functie prima overnemen, ik hoef niet perse te zien hoeveel reacties er in totaal zijn, hoewel het zeker wel handig is.
Ik ben overigens ook niet meer van plan om iets aan de huidige layout te veranderen. De nieuwe layout vordert zich aardig en focus me liever volledig daar op
Tot slot zit er om alle images op de frontpage een grijze rand met een padding van 1px, behalve om deze images. Dat is niet consistent.
[ Voor 6% gewijzigd door Ma_rK op 31-10-2011 20:37 ]

Ook vind ik het zeker niet breken met de stijl van de pagina, maar dat is mijn persoonlijke mening maar.
.
Verwijderd

En daarnaast breekt het met de stijl en is de locatie van het aantal reacties voor de headline volkomen onlogisch
Wat is het probleem met het gebruik met een stap kleinere frontsize, dit is een hele andere functie dan de artikel header heeft, waarom zouden de fronts de zelfde grote moeten hebben, ik heb na het lezen hier nog eens even over nagedacht.Mi6 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:33:
Gebruik dan wel even de juiste fontsize en de juiste plaatjes
Daar naast zijn de haakjes ook niet niet perse noodzakelijk, en dan past het weer wel.
Eventueel met een lijn er onder en boven.
En daarnaast breekt het met de stijl en is de locatie van het aantal reacties voor de headline volkomen onlogisch
Ik zie het iig niet .... en imho kan je dingen ook teveel over denken, voor mij is functie iig veel belangrijker dan stijl!
Maar als je dat echt zo vind, een icoontje als alternatief werkt ook voor mij, zelfs ook al kan je dan niet meer zien of er nieuwe reacties zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door player-x op 01-11-2011 09:07 ]
Verwijderd
Maar ja, dat zijn veel opties die volgens mij prima mogelijk zijn en ook meer of minder breken.
Mijn rode pijlen zijn veel mooier dan die van Mi6 !!!
Hehehe. De on hover over het plaatje geeft wel het aantal reacties weer overigens.player-x schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 22:23:
[...]
Mijn rode pijlen zijn veel mooier dan die van Mi6 !!!
Ja dat werkt ook, en bijna net zo goed als de oude counter.Ma_rK schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 22:24:
De on hover over het plaatje geeft wel het aantal reacties weer overigens.
En het is zeker een goed alternatief, nu moet er nog ergens een link button en dan zijn we echt helemaal klaar.
Daarnaast mag je toon ook wel een tikkeltje vriendelijker
Enfin, case closed imo, ik sluit dit topic
Dit topic is gesloten.
![]()