[V&A] Rare manier van communiceren.

Pagina: 1
Acties:
  • 625 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 13:11

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Beste ModderEter ;) .

Vanmiddag stond V&A aangeboden: Battlefield 3 limited edition advertentie op 17 euro. Na contact opgenomen te hebben met de verkoper krijg ik een "rot op man" naar mijn hoofd. Is het te kinderachtig om dit te reporten? Ik spreek mensen i.i.g niet zo aan.

[ Voor 5% gewijzigd door Ginz op 09-08-2018 00:42 ]

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:15

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Even V&A in de titel gezet zodat de juiste mensen het sneller zien. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-10 20:47
Iedereen kan een foutje maken en je had toch zelf ook wel kunnen bedenken dat 17 euro niet klopt. Misschien niet zo'n aardige reactie van de verkoper maar wie kaatst kan de bal verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
SeM -> PW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeHoX schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:44:
Beste ModderEter ;) .

Vanmiddag stond V&A aangeboden: Battlefield 3 limited edition advertentie op 17 euro. Na contact opgenomen te hebben met de verkoper krijg ik een "rot op man" naar mijn hoofd. Is het te kinderachtig om dit te reporten? Ik spreek mensen i.i.g niet zo aan.

Met vriendelijke groet,
Saviël Cohen
Het beste wat je kunt doen is het aanmaken van een V&A beoordeling gallery: tomtom1234. Ik vind het ook een zeer onfatsoenlijke reactie en vind het volstrekt onbegrijpelijk dat zeef dit gedrag vergoelijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2022
Frustratie dat men te laag biedt, maar anders om werkt dit ook. Frustratie dat men belachelijke prijzen vraagt. In dit eerste geval mag men blijkbaar wel uitvallen met "rot op man", maar als je dit zegt tegen iemand die iets aanbied voor een belachelijke prijs mag dit opeens niet. Sterker nog, je mag meestal niet eens commentaar hebben op iemands -te hoge- prijzen. Door niet te reageren -zo beredeneert Tweakers- zal de prijs vanzelf wel zakken omdat hij het niet kwijt wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door madmaxnl op 07-11-2011 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-10 19:43

SaN

Beter reporten dan in een topic te zetten waar iedereen ervan kan meegenieten. Het is niet helemaal netjes van de aanbieder, maar om daar nou weer een topic voor aan te maken of een report te doen... Je had ook gewoon het mailtje kunnen verwijderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Heren andere users, u heeft geen inzage in de discussie en ik wel. Gelieve uw speculaties voor u te houden. Dank u. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.