Mede omdat ik verantwoordelijk ben voor een aantal budgetten binnen het bedrijf waar ik werkzaam ben,
heb ik voor mijzelf een nieuwe mac gebudgetteerd
. Nu twijfel ik alleen voor welke mac ik moet gaan. Ik heb niet echt een antwoord kunnen vinden, dus ik dacht, laten we hem eens op tweakers stellen!
Ik denk zelf dat de Macbook Pro 13 inch - 2.3 GHz voldoet aan mijn eisen en wensen. Ik denk namelijk dat de Macbook Air net te licht zal worden bevonden (qua processorkracht) voor het werk dat ik erop ga doen (Indesign en Photoshop, lichte vorm van videobewerking). Alleen ik heb al 2 jaar niet meer op een Mac gewerkt (had er vroeger privé eentje) En ik ben niet meer op de hoogte van waar zelf de kleinste Mac tegenwoordig toe in staat is. Dus ik kan er ook naast zitten....
Gebudgetteerd: € 1.250 ex BTW (Wil wel Apple Care erbij)
Wat worden de werkzaamheden op de Mac:
heb ik voor mijzelf een nieuwe mac gebudgetteerd
Ik denk zelf dat de Macbook Pro 13 inch - 2.3 GHz voldoet aan mijn eisen en wensen. Ik denk namelijk dat de Macbook Air net te licht zal worden bevonden (qua processorkracht) voor het werk dat ik erop ga doen (Indesign en Photoshop, lichte vorm van videobewerking). Alleen ik heb al 2 jaar niet meer op een Mac gewerkt (had er vroeger privé eentje) En ik ben niet meer op de hoogte van waar zelf de kleinste Mac tegenwoordig toe in staat is. Dus ik kan er ook naast zitten....
Gebudgetteerd: € 1.250 ex BTW (Wil wel Apple Care erbij)
Wat worden de werkzaamheden op de Mac:
- Mogelijkheid tot inloggen op Windows Server via een VPN en/of remote desktop verbinding (dit zullen alle macs wel kunnen
- Indesign, Photoshop moet goed draaien.
- Lichte vorm van videobewerking corporate video's
- Macbook zal 95% van de tijd op een externe (Full HD, 24 inch monitor worden aangesloten (13 inch lijkt mij dan ook voldoende)