Toon posts:

GeForce GTX 560 probleem!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dus ik heb net een GeForce GTX560 (Point of View) Video kaart gekocht, samen met een OCX ModXstream Pro 600watt voeding.

Maar iets zit me dwars, want ik had me ATI Radeon 3870 Video kaart eruit gehaalt, de GTX560 erin gedaan, 2x6 pins geconnect met me voeding. Goed, alles aangesloten en op de aan knop klikken.

Geen beeld.

Drivers had ik eraf gehaalt via Driver Sweeper in Safe modus, alles is eraf.
Nogsteeds niks, ik heb al beetje ge'googled op google (duh) en niks gevonde, dus daarom besloot ik zelf een topic te beginnen.

Maar als ik dan me ATI weer aan sluit, heb ik weer normaal beeld ,alles goed (naja na ik de drivers weer heb ge re-instaleerd)
Dus ik weet niet wat het probleem is, hij pakt de ATI Radeon 3870 wel, maar de GTX560 niet!

Dus als jullie wat weten, laat het me z.s.m weten, ik wil hem uittesten :D!

[ Voor 76% gewijzigd door Edmin op 31-10-2011 13:51 ]

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-02 06:56
Het gebeurt wel eens dat er toch delen van drivers overblijven. Wat gebeurt er als je in veilige modus start en daar een driver remover draait?

Zie je wel iets tijdens de post?

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-02 15:56
Heb bijna hetzelfde gehad bij vervanging van mijn 4850, uiteraard MOET je beide 6 pin power connectors aansluiten.
Ook in mijn geval ging alleen de fan keihard draaien, na vervanging van mijn voeding werkte het wel prima.

Je schrijft dat je een 600w voeding hebt gekocht ? Wat is het voor één ? ik ben bang dat die het toch niet trekt.

(Ik heb het uitgetest door 2 voedingen aan te sluiten, het lijkt erop dat vooral bij het booten veel stroom gevraagd word)

(Als je geen beeld krijgt voordat windows gestart word, ligt het natuurlijk niet aan driver oid)

[ Voor 9% gewijzigd door MEN-O op 31-10-2011 12:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
yeehaw schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:42:
Het gebeurt wel eens dat er toch delen van drivers overblijven. Wat gebeurt er als je in veilige modus start en daar een driver remover draait?

Zie je wel iets tijdens de post?
Hi YeeHaw,

Thanks for snelle reply,

En ja, ik heb Driver Sweeper gebruikt, alles vewijderd op veilig modus, alles eraf. en nogsteeds niks, als hij opstart (bios) zie ik ook niks, maar als ik even wacht hoor ik wel de windows start up geluidje.

Toen moest ik me ATI weer erin doen, anders had ik geen beeld. Dus toen moest ik de drivers opnieuw instaleren. Ik ben bijna zeker van me zaak dat alle driver restjes eraf waren. :o

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-02 12:02
Waarom vervang je overigens een 5870 met een 560, ik neem aan dat je weet dat deze niet sneller is?
Was de huidige PSU stuk? De 560 verbruikt namelijk niet meer.

[ Voor 24% gewijzigd door unfor op 31-10-2011 12:56 ]

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-02 15:56
unfor schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:51:
Waarom vervang je overigens een 5870 met een 560, ik neem aan dat je weet dat deze niet sneller is?
Wtf, inderdaad dat was me nog niet eens opgevallen, sterker nog (Heb zelf ook een 560) een 5870 is sneller dan een 560 ti

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik zelf een OCX ModXstream Pro 600watt power supply. heb net een nieuwe gekocht bij me video kaart. Denk niet dat het daar aan licht? (Ik gebruik trouwens 2x6 pins wat in me video kaart moet) gebruikde eerst 1, toen sloeg i op hol.

EDIT:
Mijn fout, was een 3870 ipv een 5870, typefoutje ^^

• Rye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-01 01:46

Rye

Testen in een andere pc. Daar ook geen beeld = DOA.

www.ping-win.nl

Verwijderd

Topicstarter
Rye schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:09:
Testen in een andere pc. Daar ook geen beeld = DOA.
DOA? Zoals bad video card?

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:49

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:37:
Sorry dat het in het engels is, ik had al op nVidia een post geplaats, dus ik had ge copy paste!
Als het erg is, wil ik het best re'typen ^^
Yup. Stuur me even een DM als je de Nederlandse tekst klaar hebt, dan gooi ik je topic weer open en kun je de Engelese tekst vervangen.

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk dat me VideoKaart stuk geleverd is?

Of zal hij dat moeten aangeven? Want me fan doet het wel!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-02 13:38
DOA is dead on arrival oftewel kapot bij aankomst. Als ie het dus ook niet in een andere pc doet is de kaart kapot en moet je hem ruilen. 600watt zou meer dan voldoende moeten zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Okay.
Morge terug brengen, zie hoe het dan gaat.
Pagina: 1