Ik ben zeer dringend op zoek naar een internet browser voor Android 3.0 of 3.1 (tablet / eee pad) die de kolombreedte van webpagina's kan aanpassen op pagina's van websites die als het ware in tabelvorm zijn weergegeven. Voorbeelden van dit soort sites zijn overheidssites, kennisbanken en uitklapbare sites. Volgens mij is dit namelijk niet mogelijk in Android en dat zou voor mij een grote tekortkoming zijn omdat ik vaak op dat soort sites dingen opzoek.
Ook openklappen [+] en dichtklappen [-] gaat bij de meeste browsers niet goed. Voorbeelden van andere sites met ditzelfde probleem die ik niet voldoende kan bedienen op android zijn wetten.nl, vrom, wetten.overheid etc.
NB. Ik heb overigens begrepen dat ipads hetzelfde probleem hebben. Op Windows PC's (met muis) gaat dit alles wel goed.
Weet iemand hoe dit te verhelpen is, of bestaat er een browser die dit wel kan? Daar zou ik zeer mee geholpen zijn.
Ook openklappen [+] en dichtklappen [-] gaat bij de meeste browsers niet goed. Voorbeelden van andere sites met ditzelfde probleem die ik niet voldoende kan bedienen op android zijn wetten.nl, vrom, wetten.overheid etc.
NB. Ik heb overigens begrepen dat ipads hetzelfde probleem hebben. Op Windows PC's (met muis) gaat dit alles wel goed.
Weet iemand hoe dit te verhelpen is, of bestaat er een browser die dit wel kan? Daar zou ik zeer mee geholpen zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2011 10:00 ]