Oke, Dit is volgensmij lastig om te doen, Ik ben niet echt slecht met software of programma's dus het zal niet helemaal in leek-taal moeten maar mijn doel is als volgt:
Ik heb thuis een PC (nee echt?) en een internet verbinding(tis nog te volgen he).
Wat ik wil doen:
Is mijn pc als een soort van proxy server instellen zodat ik vanuit een andere plek (zeg maar een wifi hotspot ofzo) via MIJN eigen verbinding kan surfen enzo.
Gedrag dat lijkt op het gebruik van Hotspot Shield zeg maar, alleen dan met mijn eigen verbinding.
Dus stel je zit op school (meeste poorten zijn dicht dus geen online games enzo) en start Hotspot Shield (Je gaat dus via een proxy) en dan kan je wel online gamen (Uitgeprobeerd en dit werkt alleen traag(120kbit ofzo)) nu wil ik dit dus regelen zodat het via mijn eigen verbinding gaat.
Opgesomd:
Eigen pc als proxy (of andere methode).
Verbinden met eigen internet via die proxy dus op een andere plek.
Hoe in godsnaam doe ik dit...
Sorry voor punctuatie en andere fouten.
Ik heb thuis een PC (nee echt?) en een internet verbinding(tis nog te volgen he).
Wat ik wil doen:
Is mijn pc als een soort van proxy server instellen zodat ik vanuit een andere plek (zeg maar een wifi hotspot ofzo) via MIJN eigen verbinding kan surfen enzo.
Gedrag dat lijkt op het gebruik van Hotspot Shield zeg maar, alleen dan met mijn eigen verbinding.
Dus stel je zit op school (meeste poorten zijn dicht dus geen online games enzo) en start Hotspot Shield (Je gaat dus via een proxy) en dan kan je wel online gamen (Uitgeprobeerd en dit werkt alleen traag(120kbit ofzo)) nu wil ik dit dus regelen zodat het via mijn eigen verbinding gaat.
Opgesomd:
Eigen pc als proxy (of andere methode).
Verbinden met eigen internet via die proxy dus op een andere plek.
Hoe in godsnaam doe ik dit...
Sorry voor punctuatie en andere fouten.
Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090