sluiten

Uitnodiging gebruikerstest in Amsterdam

We zijn op zoek naar deelnemers voor een leuke gebruikerstest in het centrum van Amsterdam. Voor de test zoeken we gebruikers die veel gebruik maken van het forum. Het interview duurt ongeveer 45 minuten en voor je deelname krijg je €40,- vergoeding.

Heb je op dinsdag 11 oktober tijd om mee te doen (tussen 9:30 en 17:00)? Meld je dan aan voor de selectie en wellicht zien we je snel!

Aanmelden

• stefanv010
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-08 16:41
Sinds de aanschaf van mijn nieuwe videokaart asus 560gtx. Word mijn monitor niet meer goed herkend
Hij herkend het alleen als een ''algemeen niet pnp beelscherm''' Waardoor mijn maximale resolutie niet hoger kan dan 1024x768 terwijl het nog normaal op 1650x1050 staat. Wat niet echt een werkbare situatie is .
Het rare is nog wel dat mijn Tv die ook op de videokaart is aangesloten wel goed herkend word.
Ik heb overigens windows 7 en me monitor is een acer2051w
De laatste drivers heb ik overigens al geinstalleerd.

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-10 14:03
ik heb ook een GTX 560 ti en mijn monitor pakt ie wel (alle 2 met merk en alles), misschien staat er iets verkeerd in je bios ofzo? kweet het echt niet.

ik heb ook win 7 (64bits) monitors acer x243h en een dell E169FP

ohja.. zitten er geen pinnetjes los ofzo bij de koppeling? (VGA/DVI/HDMI)

[Voor 17% gewijzigd door Themperror op 30-10-2011 18:18]

Rig: i9 10900K, 32GB DDR4, Gigabyte Aorus Master RTX3080

• JanWillem32
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-12-2021
Dat klinkt inderdaad als een geval van vuile of gebroken pinnen/draden in de verbinding. Dit komt vaker voor. Er worden verschillende datapinnen voor beeldsignaal en communicatie van instellingen gebruikt. Aangenomen dat je dus de tv dus over dezelfde uitgang en aansluittype (DVI-I heeft zowel analoge en digitale uitgangen) hebt geprobeerd, probeer de monitor met dezelfde kabel op een andere video kaart uit om dit verder te testen.
Je kunt het programma "moninfo" gebruiken om de data te kijken die de videokaart van de monitor ontvangt. Naar alle waarschijnlijheid zal dat zo goed als niets zijn in jouw geval.

• stefanv010
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-08 16:41
Volgens mij hebben jullie gelijk. Want ik probeer zojuist een oude vga kabel via zn converter op de dvi-i. en ja hoor hij doet it. Denk dus dat het aan de kabel lag of pinnetjes die versleten waren.
Hartstikke bedankt !

[Voor 3% gewijzigd door stefanv010 op 30-10-2011 19:14]

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee