Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Bachatero
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-02 00:56
Ik wil onder window7 een ftp server installeren. Nu heb ik de IIS services manager 6.0 reeds geïnstalleerd.

Maar als ik de IIS services manager opstart is hij leeg, er verschijnt niets.

Ik heb op het web al gezocht naar dit probleem maar daar kom ik niet veel verder.

Iemand enig idee waarom er niets verschijnt in het window van de IIS manager?

Johan

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:15

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Open control panel, ga naar "programs and features". Kies "turn windows features on or off".

Druk op de plus voor "internet information services" en vink FTP-server aan. :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• Bachatero
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-02 00:56
Dit heb ik al uitgevoerd. Hierdoor is de IIS manager nu beschikbaar onder administratative tools. Dat was voor dat ik iis services aanvinkte hier niet beschikbaar.

Maar ondanks dat nu de IIS 6.0 manager in het lijstje van administrative tools erbij staat en dubbelklik op de IIS 6.0 manager opent zich de de IIS 6.0 manager maar verder zie ik niets verschijnen. Alles is leeg.

Er verschijnt: There are no items to show in this view.

[ Voor 7% gewijzigd door Bachatero op 30-10-2011 20:51 ]

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-11 12:47
Aangezien je op Windows 7 IIS hebt geinstalleeerd, moet je ook de 'normale' IIS manager starten.
Start dus niet de v6.0, maar de gewone, dan moet je wel wat zien. Als het goed is staan beide in je startmenu.
De iis 6 manager kun je overigens net zo goed installeren, die heb je toch niet nodig.

[ Voor 17% gewijzigd door JeroenV_ op 31-10-2011 07:30 ]