Toon posts:

Wie wil toegang tot mijn computer ?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.112 views

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek mensen die het leuk vinden om in te loggen op mijn computer. Je kunt volledige toegang verkrijgen via teamviewer of een ander remoteprogramma. Je mag overal in, progrs installeren, windows aanpassen, schijfruimte gebruiken etc.
Er staat géén smerigheid op mijn computer en je moet geen crashes veroorzaken, voor de rest vind ik alles goed.

Deze oproep is vreemd, maar 100 % serieus

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-02 15:06
En wat is het nut voor jou hiervan?
Vind dit erg vreemd.

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Waarom zou ik zoiets willen?? Ik heb genoeg aan mijn eigen laptop :S

Deze oproep is idd vreemd, lijkt wel of je iets uit wilt lokken... Meer uitleg aub!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:18

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Verwijderd

Topicstarter
nee ik wil niets uitlokken. Ik weet dat het vreemd klinkt maar ik vind het zuiver spannend en leuk als iemand dit wil doen. Er zit niets achter en ik ben niet uit op rottigheid.

• SmiGueL
Ik zie niet in waarom iemand dit zou willen,

Je wordt nogal behoorlijk beperkt omdat je als tester geen
Mail / facebook / linkedin / eigenlijk ALLES waarbij ingelogd moet worden wil openen.
Dit omdat jij d.m.v. een keylogger alles kunt volgen..

Ik vind het een beetje vreemd...

[ Voor 7% gewijzigd door SmiGueL op 30-10-2011 15:55 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:14

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Spannend? ... nieuwe fetish? :S

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
keylogger ? Nee dat doe ik niet. Iemand logt bij mij in met een remote naar keuze en ik ben verder passief en heb geen enkele behoefte om bij een ander in te loggen of wat dan oook

Verwijderd

8)7 Waar gaat de wereld naar toe!?

Verwijderd

Topicstarter
iets wat spannend is hoeft toch niet meteen een fetish te zijn ?

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-02 15:06
Waarvoor stel je het dan beschikbaar?
Iedereen heeft een eigen pc die op jouw pc wilt inloggen waarop ook alles kan wat op jouw systeem kan?

• SmiGueL
Waarom verkoop je je pc niet gewoon?
(gezien je na 3 maanden nog steeds niemand gevonden hebt?)

Dan weet je zeker dat iemand anders op je pc inlogt en ben jij ook tevreden :D

[ Voor 15% gewijzigd door SmiGueL op 30-10-2011 16:00 ]

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:46
hey wil jij mijn achtergrond zien B) . Maar even serieus ja waarom niet, zie er geen kwaad in neem aan dat als je als tweaker hierop ingaat wel wat je doet. En hoop voor de TS ook. Aangezien je ongemerkt toch dingen kan doen.

How are you doing?

• InFrA-WiZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-06-2025

InFrA-WiZ

Huh wat?

Ik heb het idee dat ik dit al eerder ergens las.
Blijf het vreemd vinden...

personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-02 20:21
Heb je iets illegaals gedaan, en wil je je verschuilen achter "iemand anders was op mijn computer ingelogd" ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
ik snap dat het vreemd gevonden wordt, dat is het inderdaad ook. Maar het is onschuldig verder en ik heb al meerdere inloggers gehad, sommige voor één keer, andere voor meerdere maanden en dat was leuk en dat vonden de inloggers zelf ook.

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-01 07:19
En waarom vonden ze het leuk?

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:57

Flappiewappie

Hier nog meer

Episch onderwerp!

Hier staat wat

Verwijderd

Twee topics, twee keer deze vraag. Nu ben ik benieuwd wat hier nou leuk aan is. Als je me concreet uitlegt wat je hieraan hebt, denk ik er over na.

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 16:02:
ik snap dat het vreemd gevonden wordt, dat is het inderdaad ook. Maar het is onschuldig verder en ik heb al meerdere inloggers gehad, sommige voor één keer, andere voor meerdere maanden en dat was leuk en dat vonden de inloggers zelf ook.
Klinkt als slechte cyberseks?

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-02 13:36
lol

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-02 08:26
Gokje: paull1971 zit naakt achter z'n pc en heeft een webcam. Misschien Chatroulette eens proberen?

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Stephan4kant schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 16:05:
Gokje: paull1971 zit naakt achter z'n pc en heeft een webcam. Misschien Chatroulette eens proberen?
Ik denk dat ie wilt spelen met z'n toverstaf, wink wink nudge nudge.

Serieus TS, je roept dat het onschuldig is, niemand heeft er iets aan, jij ook niet, waarom wil je het dan?

Verwijderd

Topicstarter
Wat vonden ze er aan ? Allereerst vonden ze het leuk om verbinding met andermans computer te kunnen maken. Daarna bleek het voor de meesten ook erg leuk om zonder beperkingen overal in rond te mogen neuzen, progs te installeren, zaken aan eigen inzicht te mogen aanpassen etc.
Enkelen wilden de admin-account hebben nadat ze een VPN hadden aangelegd (multiuser) en gingen soms zover dat ze mijn internetverkeer via een speciale server lieten lopen zodat ik voor veel zaken toestemming moest vragen. Eentje vroeg daar zelfs geld voor, zodat ie er financieel op vooruit ging.

Sommigen zijn dus eendagsvliegen, anderen die er lol in hebben zijn langere blijvers. Je zult er van versteld staan hoe ver sommige mensen gaan.

Verwijderd

Niemand in Spijkernisse tijd? Dan is de lag wat lager

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Stephan4kant schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 16:05:
lol doet me hier aan denken stukje van southpark aflevering

Verwijderd

Topicstarter
nee geen webcam en gewoon kleding aan. Smerige gedachten hebben jullie zeg ! En dat moet je wat over mj zeggen !

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:04

Pixeltje

Woo-woohoo!

Ik vind het maar een wazig verhaal. Je geeft bijna geen informatie en het wordt niet duidelijk waarom je dit aanbied, wilt of leuk vindt.

Mocht je echt serieus zijn kun je op zijn minst gestructureerde informatie geven, toch?

And if this doesn't make us motionless, I do not know what can.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-02 22:09

IEF

Why so serious?

Nogmaals, dit is niet de bedoeling.

Zie je PM.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.