Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Voorraad beheer software

Pagina: 1
Acties:

• demasterbaas
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-11 10:24
Ik ben op zoek naar een systeem om een voorraad van ca. 1000 artikelen in te kunnen beheren, verkooporders aan te maken en pick lists te printen. Er moet ondersteuning zijn voor serienummers/lot-nummers en houdbaarheidsdatum. Barcode support zou ook mooi zijn. Mag ook wat kosten.

Google staat er vol mee, heb een paar trials geinstalleerd inmiddels, maar het perfecte pakket ben ik nog niet tegen gekomen... Wellicht is het ideale pakket open source en niet goed te vinden op Google??

Iemand ervaringen of suggesties?

Deze heb ik getest:

Inventoria Stock Manager
Geen serial/lot ondersteuning.

Almyta Control System
Was de meest uitgebreide en heb ik enkele uren in gestopt om te testen. Bleek naar uitvoerig testen niet stabiel genoeg (vreemde errors zonder toelichting). Na af en toe een order annuleren e.d. begonnen ook de aantallen in de voorraad af te wijken (sommige artikelen stonden in het ene scherm op 0 en op het andere wel op voorraad...) Kortom: Nog niet helemaal af.

Chronos eStockCard
Aardig goed programma, veel opties. Helaas geen mogelijkheid tot snel in en uitscannen van artikelen. Barcode ondersteuning dus onvoldoende.

iMagic Inventory
Geen serial/lot ondersteuning.

Sklad
Geen serial/lot ondersteuning. Geen mogelijkheid tot snel in en uitscannen van artikelen.

inFlow Inventory
Heb ik nog niet kunnen testen omdat hij niet wil opstarten na installatie. In de screenshots ziet het er goed uit.

@F_J_K Zou je hem niet meteen willen sluiten? De reden dat ik hier post is omdat ik vraag naar goede ervaringen van mede tweakers, op Google staan alleen de mensen die het best zijn in hun site optimalisering voor crawlers.

• FCVD
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-01-2024
Kijk eens naar OSfinancials. Is open source en ik geloof ook gewoon Nederlands.