Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Voorraad beheer software

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views

• demasterbaas
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-11 10:24
Ik ben op zoek naar een systeem om een voorraad van ca. 1000 artikelen in te kunnen beheren, verkooporders aan te maken en pick lists te printen. Er moet ondersteuning zijn voor serienummers/lot-nummers en houdbaarheidsdatum. Barcode support zou ook mooi zijn. Mag ook wat kosten.

Google staat er vol mee, heb een paar trials geinstalleerd inmiddels, maar het perfecte pakket ben ik nog niet tegen gekomen...

Iemand ervaringen of suggesties?

Tnx!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

demasterbaas schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 13:22:
Google staat er vol mee, heb een paar trials geinstalleerd inmiddels, maar het perfecte pakket ben ik nog niet tegen gekomen...
Het helpt als je zegt welke je geprobeerd hebt, en waarom ze niet voldoen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Als je dan ook even meldt welke pakketen je al getest hebt, hoeven mensen die al niet meer aan te geven. Dus welke voldeden niet aan je eisen?

Edit: /spuit11 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door RaZ op 30-10-2011 13:25 ]

Ey!! Macarena \o/

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zie bovenstaande, op deze manier zou het een zinloos opsomtopic worden a la Google. Dit topic sluit ik dus wel zodat je in rust een nieuw topic kunt maken. Open tzt gerust een nieuw topic met meer info over wat waarom wel/niet bevalt.

offtopic:
Dus misschien goed om Het algemeen beleid #quickstart nog eens te checken. En let bij een nieuw topic ajb ook even op de spelling en volledigheid van je topictitel: voorraadbeheersoftware is 1 woord en het zou helderder zijn als je in de titel ook aangeeft wat je precies wilt, in dit geval dus zoek je het juiste pakket voor jouw wensen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.