Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Goed advies laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views

• Rob19ert88
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-06-2021
Goedemiddag allemaal,

Na precies 3 jaar en 5 dagen is mijn HP DV7 1010ED kapot gegaan, probleem zit hem in het moederbord. Dit valt mij erg tegen van het merk HP, aangezien ze de consumenten blijkbaar rotzooi verkopen en alleen kwaliteit schijnt te hebben in de business laptops en desktop. nou schijnt een AMD in een notebook kwa warmte ontwikkeling ook niet geweldig te zijn.

nu wil ik graag een nieuwe laptop kopen mijn voorkeuren zijn:
Intel i7-2630QM(schijnt goede proccesor te zijn)
4 tot 6 GIG aan geheugen
harddisk maakt niet uit als ze er maar geen hitachi schijf in zit(ik wil er toch een solid state disk in stoppen)
Aparte videokaart voor zo nu en dan een spelletje te spelen dit mag 1 tot 2 gig geheugen hebben.
17.3 inch scherm resolutie HD als het in dit buget kan.
wireless B/G/N

ik zelf heb een paar modellen in gedachten hier bij zit het merk Samsung ik weet weinig over de kwaliteit van dit merk in notebooks.

ASUS K73SV-TY081V( je heb deze in nog diverse spec;s)

samsung NP-RC730-S01NL
samsung NP-RC730-S03NL

toshiba? met een i7 450m proccesor?

graag suggestie's ervaringen, ideeën, meningen. Is een i5 prossesor ook goed voor game,internetten,fotos bewerken en beetje autocad werk??

alvast bedankt!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-11 18:02

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Welkom op GoT :W

Dit soort vragen staan we niet toe als losse topics, zoals je had kunnen lezen in *LET OP* - Wat moet ik kopen. Als je die link volgt, kun je ook zien hoe je op ons forum wel een antwoord op je vraag kunt krijgen :)

Succes met je zoektocht!

Dit topic is gesloten.