Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een tekentablet. Ik heb nu een wacom bamboo small, maar die vind ik te klein. Als ik probeer te tekenen vertraagd hij met lijnen etc.
Ik zag op youtube een Wacom Cintiq en dacht 'Die wil ik hebben, omdat je zo precies kunt zien wat je tekent'.

Nu heb ik wat vragen over de Wacom Cintiq:

Wat zijn de voordelen en nadelen?
Welke model is het handigst?
Hoe zit het met de kosten?
Hoe zit het met garantie?
Als iemand ervaring heeft met de Wacom Cintiq vertel dan je verhaal.

Ik hoop van jullie te horen!

Groeten,

Blake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoi blakie, en welkom op GoT. :)

Je stelt vier vragen en vraagt daarna om mensen met ervaring met het apparaat in kwestie. Allevier de vragen die je stelt kun je héél makkelijk beantwoorden door even in de Pricewatch te kijken. Daar vind je specs, prijzen en reviews, elk met hun voordelen en nadelen opgenoemd. Garantie is bovendien wettelijk geregeld dus hoe dat hier relevant is zie ik niet helemaal.

Dan blijft je vraag om mensen met ervaring over; ook die kun je vinden in de reviews in de Pricewatch. Er staan er bijvoorbeeld hier en hier twee.

We willen graag iets meer eigen inzet van onze topicstarters zien voordat ze een topic openen. Ik ben zelf absoluut geen graficus en heb alle informatie waar je hier om vroeg met 5 minuten zoekwerk gevonden. Als ik dat kan, dan kan jij dat ook. ;) Zie ook De Quickstart.

Dit topic doe ik op slot. Als je nog (gerichte!) vervolgvragen hebt op basis van dit topic dan staat het je natuurlijk vrij om (in één forum, Graphics is prima) een nieuw topic te openen. We willen daarbij wel graag zien dat je je aan de quickstart houdt. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.