Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem met anytime upgrade naar Win7 ultimate

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HET IS NU OPGELOST met dank aan SuperRat , @moderators , verwijder deze topic maar !

Ik heb een probleem met windows 7 ,
Ik heb namelijk nog maar 22 dagen te gaan op Win7 Ultimate (SP1):
Nog 22 dagen resterend om Windows te activeren. Klik hier als u Windows nu wil activeren.
Ik zal alles in het kort uitleggen :

Ik koop Win7 Home Premium ,
broer prutst aan Anytime Upgrade ,
Bye Home Premium ;w ,
FTW ?! Ultimate blijft maar 22 dagen en Home Premium is weg !

Dus hier is vraag 1:
Hoe kan ik downgraden zonder weer windows te moeten kopen ? (Ik heb nog een installatie cd en serial maar niet de originele cd.)

Vraag 2 :
Ga ik al mijn bestand op de C: schijf verliezen ? Ik heb nog een ander harde schijf (D:) , kan ik al mijn bestanden en programma's (zoals Bullguard anti virus) daarop zetten zonder enig risico ?

Elke tip of instructie is welkom.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2011 11:43 ]

Verwijderd

Windows naar een eerder herstelpunt herstellen?

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Ik snap de vragen niet helemaal, maar wat ik weet over Microsoft:
-Je kunt niet downgraden zonder een verse installatie, dat kan alleen met upgraden.
-Als je Windows 7 Home Premium hebt met een code (of desnoods alleen de code) kun je deze gewoon installeren.
-Je gaat niet alle bestanden op de C: schijf verliezen, maar alle programma's zul je opnieuw moeten installeren. De oude bestanden worden in de map Windows.old gezet bij een verse installatie.

Met een beetje geluk kun je vanuit die verse installatie weer een zooi bestanden en programma's overzetten naar je nieuwe windows met: Bestanden vanaf een andere computer overzetten.

• Alex3
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-11 13:09
Installatie-cd's zijn er in verschillende soorten: sommige zijn een image van de begintoestand, als je die installeert zijn je eigen toevoegingen (programma's en data) verdwenen. Andere werken bijna net als een originele cd. Haal de C-schijf er eens uit en probeer die installatie-cd eens uit op die andere harde schijf, dan weet je wat je kunt verwachten.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:24:
Windows naar een eerder herstelpunt herstellen?
Ik kan proberen , heb ik dan een back up nodig ?
Thanks ! :)
Ik ga het nu proberen , echt bedankt.

HET IS OPGELOST met dank aan SuperRat !

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2011 11:42 . Reden: Onvolledige post ]

• Alex3
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-11 13:09
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:21:
HET IS NU OPGELOST met dank aan SuperRat , @moderators , verwijder deze topic maar !
Misschien hebben anderen er nog wat aan.
En maak voor je broer maar een beperkt account aan...

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Topics verwijderen omdat er een oplossing is geboden voor je vraagstuk?

Why? :) Is dat nu hoe we tegenwoordig erin zitten, 'als ik mijn oplossing maar heb kan de rest stikken' lijkt me een beetje niet zoals het hoort toch? :P

Topics met een opgelost probleem blijven gewoon bestaan, en hoeven niet dicht omdat ze opgelost zijn ofzo.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1