Beste allen,
Voordat ik dit onderwerp heb gestart heb ik de zoekfunctie gebruikt
grotendeels heb ik antwoorden op mijn vragen kunnen vinden. Toch wil ik voor de zekerheid een aantal vragen kwijt.
Op dit moment heb ik een Sony Vaio VGN-FW21Z in bezit. Ik ben er zeer tevreden mee behalve op een punt na.
Paar dagen terug heb ik Battlefield 3 gekocht, ik weet dat het grafisch een behoorlijk zwaar spel is, maar genieten van het spel op het laagste grafische niveau zou voor mij wel voldoende zijn.
Mijn laptop komt te kort met zijn CPU, hiervoor heb ik de hardware van mijn laptop schoongemaakt en Windows geformatteerd. Alleen heeft het weinig nut gehad, in het spel overleef ik 10 minuten en daarna *boem* loopt ie vast.
Wat zouden jullie mij aanraden?
Zou het helpen om een externe koeler aan te schaffen?
Eventuele Specs:
Voordat ik dit onderwerp heb gestart heb ik de zoekfunctie gebruikt
Op dit moment heb ik een Sony Vaio VGN-FW21Z in bezit. Ik ben er zeer tevreden mee behalve op een punt na.
Paar dagen terug heb ik Battlefield 3 gekocht, ik weet dat het grafisch een behoorlijk zwaar spel is, maar genieten van het spel op het laagste grafische niveau zou voor mij wel voldoende zijn.
Mijn laptop komt te kort met zijn CPU, hiervoor heb ik de hardware van mijn laptop schoongemaakt en Windows geformatteerd. Alleen heeft het weinig nut gehad, in het spel overleef ik 10 minuten en daarna *boem* loopt ie vast.
Wat zouden jullie mij aanraden?
Zou het helpen om een externe koeler aan te schaffen?
Eventuele Specs:
- Windows 7 x64
- 4 GB RAM
- ATI Mobility HD3650
- Centrino 2