netwerk advies

Pagina: 1
Acties:

• D0m1nat0r11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-02 13:22
Beste tweakers

Binnen kort krijg ik boven een xbox er bij, hier wil ik graag internet op.
Nu gaat er 1 utp kabel naar boven naar mijn pc..
Ik dacht dat ik hier mooi een router voor kan gebruiken (sitecom gaming router 2), maar dan kan ik mijn acryan hd player nier meer bereiken (die bij de modum staat)
Nu heb ik deze gaming router maar benede gezet bij mijn kpn tomson speedtouch 780 omdat hier van de wifi niet echt top is...
Maar nu heb ik het advies gekregen om een switch te kopen zodat ik mijn xbox en pc dus kan voorzien en mijn gewoon naar mijn media player kan blijven streamen...

Nu de vraag: Gaat dit dus wel werken (is het gewoon plug en play)

Alvast bedankt voor jullie repley

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:37
Ja, je kunt gewoon een switch achter de router zetten.

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Die gaming router kun je gewoon gebruiken alleen moet je hem dan niet als router maar alleen als switch en accespoint gebruiken. Dat doe je door de WAN poort niet te gebruiken, de router zelf een vast ip te geven en DHCP op de router uit te schakelen

• D0m1nat0r11
ik222 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:41:
Die gaming router kun je gewoon gebruiken alleen moet je hem dan niet als router maar alleen als switch en accespoint gebruiken. Dat doe je door de WAN poort niet te gebruiken, de router zelf een vast ip te geven en DHCP op de router uit te schakelen
De draadloze gaming router laat ik nu wel zo.....
Een switch wordt het dus.... Iemand een tip voor een goede consumenten switch??

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Elke switch is eigenlijk goed voor dit soort dingen, je moet alleen kiezen of je gigabit nodig hebt of niet.

• D0m1nat0r11
http://www.alternate.nl/h...werk&l2=Hubs+%26+Switches
Ik zat te denken dan aan deze als het toch niet veel uit maakt, heeft ook gigabit ook.
Op zich een goede toch

[ Voor 24% gewijzigd door D0m1nat0r11 op 29-10-2011 23:59 ]

Pagina: 1