Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuw moederbord kapot?

Pagina: 1
Acties:

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-11 15:55
Vandaag een systeemupgrade gehaald. Vanavond eindelijk tijd om het te installeren. Heb mezelf ontladen door de verwarming aan te raken. Vervolgens de oude componeneten verwijderd en en het moederbord en processor teruggeplaatst. De processorfan aangesloten op het moederbord. De 8 pins en 24 pins connector verbonden en vervolgens de voeding aangesloten op het stroomnet. Er zit een aan/uit en reset knopje op het moederbord. Beide werken niet. Er geen geen ledjes branden. Er gebeurt helemaal niets. Is er iets dat ik over het hoofd zie of is het moederbord kapot? Het gaat trouwens om een asrock p6 icm een q2500. Voeding 650 watt en werkte voor ik het systeem ging ombouwen. Het lijkt mij daarom niet dat het de voeding is.

Erg frustrerend. Nog steeds geen bf3 :'(

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02-2024
Misschien de aan/uit knop op de voeding over het hoofd gezien, je zal niet de eerste zijn. ;)

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

• michielvz
Haha, nee helaas...

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-11 16:23
25% of zo van alle moederbord die ik heb besteld waren DOA. Zou me niks verbazen als die van jou dat ook is. Bij 1 winkel, een heel populaire zelfs, waren 80% van de mobo's DOA. Daar bestel ik dan ook niet meer :P

Edit: Heb gewoon zo'n anti statisch bandje en ontlaad me nog voor de zekerheid.

Edit 2: Heb je een multimeter? Kleine kans dat de PSU stuk is, maar je zou 'm even door kunnen meten.

[ Voor 31% gewijzigd door Ample Energy op 29-10-2011 22:37 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• michielvz
25%? bizar. Kan me niet voorstellen dat dat zo is. Dat kost een hoop geld. Welke winkel was dat?

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-11 16:23
Kostte me niet zo veel, verzendkosten kreeg ik in bijna elk geval terug van de winkel. Alleen niet van Azerty (de 80% winkel), maar die deden sowieso ontzettend moeilijk.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• michielvz
Oke. Maar het kost jou niet veel maar de fabrikant wel. Ben benieuwd of anderen deze ervaring ook hebben.

• michielvz
Ben van plan om morgen bij mycom een nieuw mobo te halen omdat alternate dicht is en ik morgen de tijd heb om het systeem in elkaar te schroeven.heb daarom twee vragen. Hoop echt dat jullie me kunnen helpen.

1- Welk mobo is een goed alternatief voor de P67 Extreme6 (B3) (Intel® P67 Express). Het moet passen bij de Intel 2500 quadcore en twee 6950's. Verder geen bijzonderheden of overclockmogelijkheden nodig. Moet alleen wel bij mycom te koop zijn.

2- Denken jullie dat Alternate geld terug geeft als ik het mobo terug stuur en ook zij inzien dat deze het niet doet en het niet mijn schuld is. Ik heb geen ervaring met de service van Alternate.

[ Voor 4% gewijzigd door michielvz op 30-10-2011 00:10 ]

Pagina: 1