Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Domeinnaam doorlink wijzigen (Hostnet)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarde tweakers, ik heb een prangende vraag. Afgelopen jaar ben ik in het bezit geweest van een blog bij weblog.nl. Voor dat blog had ik een domeinnaam aangemaakt via Hostnet (www.hostnet.nl). De domeinnaam stuurde bezoekers dus door naar het externe blog.

Vanwege problemen bij Weblog.nl (ze zijn bezig met een migratie, die van origine slechts een weekend zou duren, duurt nu inmiddels al 10 weken) heb ik besloten een nieuw blog te beginnen.

Ik heb nu serverruimte /webhosting ingekocht bij Hostnet.nl. Dus nu heb ik serverruimte en een domeinnaam. De domeinnaam verwijst echter nog steeds naar het oude adres.. Ik wil dat veranderen naar het nieuwe (eigen) adres. Weten jullie hoe? Na drie dagen zoeken ben ik er nog steeds niet achter. (hostnet heeft helaas ook niet gereageerd op mijn vraag)

Dus resume: ben jij een actief Hostnet gebruiker en heb je zin om mij uit de brand te helpen, reageer ajb...

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 08:43
Zo te zien hebben ze een Control Panel, daar kan je vast het een en ander regelen voor je domein:

http://www.hostnet.nl/inloggen/mijnhostnet/

En anders bel ze maandag even :)

[ Voor 11% gewijzigd door Bart op 29-10-2011 21:07 ]

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Verwijderd

Topicstarter
Hebben ze inderdaad, heb ook al wat met DNS lopen sukkelen. Mijn kennisgebied over DNS is echter niet heel breed.

Ik zie bijv. verschillende types: A. A. MX, CName etc. maar volgens mij staan daar de juiste ip-adressen ingevuld.

p.s. ik zou idd tot maandag kunnen wachten, maar wil zo graag beginnen met mijn WordPress thema, layout en eerste blog...

Verwijderd

Ik ben geen Hostnet gebruiker, maar zie je ook iets met nameservers als je bent ingelogd? Daar moet je de nameservers, die je van Hostnet hebt gekregen, invullen.