Hallo,
Alvast bedankt voor het lezen van mijn topic, ik had namelijk een paar vragen.
Ik ben op zoek naar een manier waardoor mensen uit het buitenland een desktop hier kunnen besturen. Natuurlijk kan dit via teamviewer, maar daar ben ik niet naar op zoek.
Ik ben op zoek naar een manier van een virtuele desktop, waardoor ze vanaf thuis kunnen inloggen op de virtuele desktop.
Het gaat over 10 personen die alle 10 veilig gebruik van de service kunnen maken, en alle 10 tegelijkertijd in principe op hun virtuele desktop kunnen.
Mijn vragen:
- Hoe kan ik dit het beste aanpakken, zelf een VPN opstarten en de personen via mijn eigen VPN in te laten loggen?
- Is er verschil tussen een virtueel desktop en VPN?
- Wat is de beste keuze als er verschil tussen zit, qua snelheid bijv.?
- Dit via een bedrijf laten doen?
- Hoeveel gaat dit mij kosten?
- Enige opmerkingen hierover?
- Is het IP adres van de 10 verschillende personen identiek aan elkaar, of krijgt ieder persoon een eigen IP adres?
In ieder geval nogmaals bedankt voor je tijd.
Alvast bedankt voor het lezen van mijn topic, ik had namelijk een paar vragen.
Ik ben op zoek naar een manier waardoor mensen uit het buitenland een desktop hier kunnen besturen. Natuurlijk kan dit via teamviewer, maar daar ben ik niet naar op zoek.
Ik ben op zoek naar een manier van een virtuele desktop, waardoor ze vanaf thuis kunnen inloggen op de virtuele desktop.
Het gaat over 10 personen die alle 10 veilig gebruik van de service kunnen maken, en alle 10 tegelijkertijd in principe op hun virtuele desktop kunnen.
Mijn vragen:
- Hoe kan ik dit het beste aanpakken, zelf een VPN opstarten en de personen via mijn eigen VPN in te laten loggen?
- Is er verschil tussen een virtueel desktop en VPN?
- Wat is de beste keuze als er verschil tussen zit, qua snelheid bijv.?
- Dit via een bedrijf laten doen?
- Hoeveel gaat dit mij kosten?
- Enige opmerkingen hierover?
- Is het IP adres van de 10 verschillende personen identiek aan elkaar, of krijgt ieder persoon een eigen IP adres?
In ieder geval nogmaals bedankt voor je tijd.