Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Hosa
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 03-02 09:25
Hallo,

Ik heb onlangs een Sharp LC-32LE630E gekocht. Bevalt zeer goed, mooie en vloeiende beelden met goed geluid. Heb tot nu toe geen spijt van mijn aankoop gehad.

Nu heb ik een vraag. Het valt mij op dat wanneer ik bijvoorbeeld FIFA op de Xbox 360 speel en er een team met zwarte shirts speelt, er een soort zwarte waas achter het mannetje aanloopt. Ook in herhalingen lijkt de bal niet altijd even vloeiend maar juist een beetje haperend te bewegen. Het is soms amper op te merken maar sinds het mij opvalt begint het me wel eens te irriteren.

Mijn vraag is of dit is op te lossen door middel van de instellingen in de tv? zo ja, welke dan?

Wellicht dat jullie hetzelfde probleem ondervinden of de oplossing hiervan weten!
Alvast bedankt.

• Hosa
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 03-02 09:25
Niemand?

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True