Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[C#] Tekenen van lijnen op bais van ingelezen txt-bestand

Pagina: 1
Acties:
  • 246 views

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,

Graag maak ik gebruik van jullie kennis.

Ik ben bezig met een programma waarbij een textbestand wordt gelezen.
Dit bestaat uit een kop en een aantal lijnstukken met per lijnstuk een aantal coördinaten.
Het overslaan van de kop, het inlezen van de coördinaten per lijnstuk, het splitsen daarvan in de coördinaten en het opslaan van de lijnstukken in een lijst is gelukt.

Waar ik tegenaan loop, is echter het deel dat er voor zorgt dat voor elk lijnstuk van de lijst, van coördinaat naar het volgende coördinaat, een lijn wordt getekend.

Ik heb me suf gegoogeld maar zonder resultaat.

Graag maak ik gebruik van jullie kennis.
Als je tips of een sample code hebt dan lees ik het graag.

• joostvanpinxten
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-09 12:50
Meer info graag, ik weet dat het hier gewaardeerd wordt om dan specifiek aan te geven op welke steekwoorden je gegoogled hebt. Wat ben je wél tegengekomen, want er is ongetwijfeld iets wat wel nuttig was.

Je vraagt eigenlijk, hoe teken ik lijnen op het scherm, met behulp van C#? Niet dat ik verstand heb van C# maar ik kan wél googlen: *snip*

Plaats gewoon een normaal google linkje of gewoon enkel de keywords a.u.b. :|
LMGTFY linkjes worden niet op prijs gesteld

[ Voor 18% gewijzigd door RobIII op 29-10-2011 19:08 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sorry, maar zo werken we hier niet. Ik mis wat je hebt geprobeerd, gezocht, gevonden (waar je op zocht dan) maar bovenal relevante code, een concreet probleem ('het lukt niet' is geen probleemomschrijving), Foutmeldingen die je krijgt etc. etc. Zie daarvoor ook onze Quickstart.

Dit is niets meer dan een scriptrequest / Kan iemand even...? en die vlieger gaat, hier althans, niet op ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.