Toon posts:

Vrijmaken werkgeheugen iPod touch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb en vraag. Als je applicaties start, starten deze in het geheugen. Deze applicaties kun je ook netjes weer afsluiten. Als je de iPhone een reboot geeft start deze met een vrij werkgeheugen. Is er een dergelijke optie voor de iPod?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-10 15:21
Gaat precies hetzelfde zover ik weet. iPod rebooten dus. Zelf doe ik dat ongeveer 1x in de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Stomme vraag hoe reboot ik? Is dat een reset of een reboot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmaker
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-06 14:19
reboot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evanraalte
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-10 22:31
Je zegt et zelf al;p je gaat toch niet elke week je iPod resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je een pc reset start deze opnieuw op, lijkt me niet zo'n stomme vraag. Ik heb het gevonden. Aanknop inhouden en sliden om deze uit te zetten, bedankt voor de reactie. Toch handig om af en toe te doen...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2011 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:06:
Als je een pc reset start deze opnieuw op, lijkt me niet zo'n stomme vraag. Ik heb het gevonden. Aanknop inhouden en sliden om deze uit te zetten, bedankt voor de reactie. Toch handig om af en toe te doen...
Hehe, zo ja :P Ik merk inderdaad dat mijn iPod een stuk sneller is net na een reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ofwel kan je dubbelklikken op de home button (zo komen de open applicaties tevoorschijn vanonder een een balkje) en klik je op het kruisje bij de gewenste apps om te sluiten. (zo werkt het toch op een iPhone :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:11:
ofwel kan je dubbelklikken op de home button (zo komen de open applicaties tevoorschijn vanonder een een balkje) en klik je op het kruisje bij de gewenste apps om te sluiten. (zo werkt het toch op een iPhone :D)
Ik heb het gevoel dat er processen blijven lopen als je op deze manier blijft werken, en dus op den duur je iPod of iPhone trager wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:13:
[...]

Ik heb het gevoel dat er processen blijven lopen als je op deze manier blijft werken, en dus op den duur je iPod of iPhone trager wordt.
Hiermee nog nooit problemen gehad :-) Als ik alle apps sluit, werk ik even snel dan dat ik hem zou gereboot hebben. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:11:
Er blijft altijd wat hangen. En de multitasking van iOS is alleen maar 'fast app switching'. Ik denk niet dat die icoontjes in je 'multitask' enige effect hebben op de snelheid van het toestel.
Pagina: 1