Drivers van nVidia ipv bootcamp driver

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:04
Hoi,

Nu ik een probleem heb met het starten , of liever gezegd niet starten, van BF 3 met een probleem in een ati.dll, vroeg ik me af of ik de nieuwe drivers kan downloaden via AMD of krijg ik dan problemen met native opstarten onder bootcamp danwel het gebruik onder Parallels ?
Kan niet echt duidelijkheid krijgen via googelen

Thanks

[ Voor 8% gewijzigd door oldsmelly op 02-11-2011 16:51 ]

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
Gewoon de "sprong" gewaagd en de AMD drivers gedownload erop gezet...

No problemo....

En Bf3 doet het nu gewoon :-)

Als ik opstart onder parallels krijg ik wel de melding dat de catalist control center thingy niet kan starten maar alles werkt gewoon verder goed...

[ Voor 39% gewijzigd door oldsmelly op 02-11-2011 16:51 ]

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 11:10
Mag ik vragen met welk Apple product je BF3 speelt? De specs er ook bij graag. Ben gewoon benieuwd of ik ook nog in aanmerking kom om dat spel op een computer te spelen i.p.v. Xdoos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
Ik spel hem op een mac pro 2008 model met een 4870 512 mb kaart erin en 8gb intern

En tot mijn grote verbazing speel ik gewoon op 1900*1200 met details op high wel de AA op 1 en nog een paar dingen op medium...

Maar het is goed te doen

Edit : NOT .... nee dit is bij veel actie alleen te spelen op lage resolutie max 1280 * 1024 anders ijlt alles na.....bij de multiplayer

[ Voor 71% gewijzigd door oldsmelly op 02-11-2011 06:40 ]

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
Update :

Nog wat lopen tweaken in het spel en het draait nu met een aantal setting op high/medium een de AA uit + raw mouse uit en nog een paar zaken op 1600*1200 redelijk goed == speelbaar

Ik zie wel dat dit echt het matje is wat ik met mijn systeem kan halen.

Vrees toch dat er volgend jaar een pc naast moet komen voor het betere game werk :-(

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDKorpel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Wat me opvalt aan je verhaal is het volgende: Je hebt het erover dat je drivers van nVidia installeert, terwijl in je systeem een videokaart van AMD/ATi zit. Heb je daadwerkelijk drivers van nVidia geinstalleerd, of heb je gezocht op iets als 'drivers 4870'?

Als je namelijk daadwerkelijk drivers van nVidia hebt geinstalleerd, zou je wellicht betere resultaten kunnen krijgen met drivers van AMD/ATi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
Sorry ik zie dat nu pas...

Je hebt helemaal gelijk..... |:(

De titel is foutief moet natuurlijk ATI drivers zijn ipv Nvidia....

MuziekLiefhebbert

Pagina: 1