Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 335 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

hieronder de specs van een Dell Studio 1555 - 15.6 inch. Een vriend van mij wil deze aan mij verkopen voor 300 euro. Is dit een goede prijs?

Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/9438/laptopt.png

Deze specs komen van de oude pakbon:

Afbeeldingslocatie: http://img190.imageshack.us/img190/6946/laptop2t.png

(Er staat windows Home, maar ik heb er Windows Ultimate 64-bit opgezet)

Graag jullie ongezouten mening.

• Shadoxfix
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11 12:58
Wat wil je er mee gaan doen?

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-11 08:55
Waarom vergelijk je dit gewoon niet zelf even met nieuwe laptops in de pricewatch? Want mijn ongezouten mening ga ik niet geven zonder moeite van jouw kant.

[ Voor 31% gewijzigd door danielkraak op 29-10-2011 16:54 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik vind 300 euro een hoop geld voor deze laptop. Voor 100 euro meer heb je een nieuwe laptop die vergelijkbaar is of sneller. Dan heb je ook gelijk garantie, wat je hier dus niet hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Het is een laptop voor de studie. Ik hoef er niet op te gamen of hele zware programma's op te draaien. Maar goed ik wil er wel gewoon prima mee kunnen werken, moet wel een beetje soepel allemaal gaan.

Het gaat mij voornamelijk om de prijs/kwaliteitsverhouding.

@Daniel. Ik ben dus absoluut niet computer technisch onderlegd. Het heeft toch weinig zin om dit met nieuwe (duurdere) laptops te vergelijken omdat deze al ouder is?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2011 17:02 ]

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:54:
Het is een laptop voor de studie. Ik hoef er niet op te gamen of hele zware programma's op te draaien. Maar goed ik wil er wel gewoon prima mee kunnen werken, moet wel een beetje soepel allemaal gaan.

Het gaat mij voornamelijk om de prijs/kwaliteitsverhouding.

@Daniel. Ik ben dus absoluut niet computer technisch onderlegd. Het heeft toch weinig zin om dit met nieuwe (duurdere) laptops te vergelijken omdat deze al ouder is?
Als je er alleen maar mee surft en internet en office gebruikt zou ik een nieuwe kopen. Een nieuwe laptop voor dit soort taken heb je al voor dezelfde prijs. specs zijn dan beter en je hebt garatnie

Verwijderd

EJPostema schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:12:
[...]

Als je er alleen maar mee surft en internet en office gebruikt zou ik een nieuwe kopen. Een nieuwe laptop voor dit soort taken heb je al voor dezelfde prijs. specs zijn dan beter en je hebt garatnie
Voor 300 euro zie ik geen betere laptop hoor...

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:11
Mits dat de accu nog goed functioneert en de laptop er ook goed uitziet is het best een nette prijs :).
Op Marktplaats zie ik een vergelijkbare Dell voor €250,- dus je zou nog wat kunnen onderhandelen.
Hij is ongeveer 2 jaar oud toch?

My favorite programming language is solder.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-11 18:02

Edmin

Crew Council

get on my horse!

*LET OP* - Wat moet ik kopen
Tweedehands of niet, het beleid is duidelijk. Ik zet dit topic dus ook op slot.

[ Voor 18% gewijzigd door Edmin op 30-10-2011 13:29 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.