[V&A] Bieden voortijdig beeindigen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xilent_xage
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 11:35
Hoi,

Even een vraagje over de volgende V&A: V&A aangeboden: 3x Linksys NSLU2 incl externe harddisk

Marcel doet me hier een goed bod waar ik eigenlijk wel op in zou willen gaan, en de veiling dus voortijdig beeindigen. Maar is dat wel netjes naar de andere bieders toe? En hebben jullie het idee dat Marcel snapt dat ie ook gewoon 14e kan bieden? M.a.w. maak ik geen misbruik van hem als ik op zn bod inga?

Overigens vindt ik 13,50 voor 3xNSLU2 + 3x 500Gb externe harddisk ook overdreven laag. Had ik duidelijker moeten zijn dat bieden de sets samen betrof? Zoja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Als jij er eerder uitkomt met een ander dan is er geen enkele reden om de veiling door te laten gaan.
Er zijn, hoe vervelend anderen dat soms ook vinden, geen koop- of verkoopverplichtingen bij een veiling.
Je bent dus niet verplicht om aan de hoogste bieder te verkopen en de bieder heeft daarentegen geen verplichting om tot aankoop over te gaan. Het e.e.a. is terug te lezen in onze V&A FAQ.

13) Het bieden is puur indicatief. Zowel koper al verkoper kunnen hier geen rechten aan ontlenen. Een bod is niet bindend en verplicht U niet tot aan- of verkoop. Er is geen sluitingstermijn, het bod blijft staan zo lang de advertentie blijft staan op V&A.

[ Voor 0% gewijzigd door hardware-lover op 11-11-2011 21:31 . Reden: typo ]

Testing, one, two ...