Ik heb pas geleden een laptop aangeschaft voor school en omdat ik me laptop thuis af en toe ook wil gebruiken is internet tegenwoordig haast noodzakelijk om het apparaat normaal te kunnen gebruiken, echter hebben wij thuis alleen bedraad internet en dat is bij een laptop niet echt handig. Nu wil ik dus een router kopen waardoor ik niet altijd een draad hoef in te pluggen. Nu zijn er meerdere manieren van verbinden en welke zou voor mij het beste zijn? We hebben trouwens minstens 5 aansluiting nodig dus de 2 routers moeten sowieso gecombineerd worden.
1. De nieuwe router achter de oude router (dit is een KNP router - SpeedStream Router)
KNP ondersteund alleen hun eigen router als ik het goed heb en dus als er iets is dan kunnen ze ons alleen helpen als de router er tussen zit (volgens mij). Daarintegen weet ik niet precies hoe je alles moet instellen.
2. De nieuwe router aansluiten en de oude router als switch gebruiken.
Makkelijk in te stellen (geloof ik). Eventueel problemen met knp krijgen d.w.z. geen ondersteuning vanuit hun kan?
Kan iemand aanbevelen wat de beste optie is?
1. De nieuwe router achter de oude router (dit is een KNP router - SpeedStream Router)
KNP ondersteund alleen hun eigen router als ik het goed heb en dus als er iets is dan kunnen ze ons alleen helpen als de router er tussen zit (volgens mij). Daarintegen weet ik niet precies hoe je alles moet instellen.
2. De nieuwe router aansluiten en de oude router als switch gebruiken.
Makkelijk in te stellen (geloof ik). Eventueel problemen met knp krijgen d.w.z. geen ondersteuning vanuit hun kan?
Kan iemand aanbevelen wat de beste optie is?