Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Iemand bekend met webrec.cab?

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Voor mijn werk zou ik graag een beelden via een camera willen bekijken. Dit zou ik willen doen aan de hand van een ip-adres. mijn werd aanbevolen webrec.cab te gebruiken. maar kan het nergens vinden..

Iemand een idee over hoe ik de beelden van deze ip-camera kan bekijken??

Groeten

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:24

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Op [url=http://www.google.nl/search?gcx=c&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=webrec.cab]google]/] vind ik slechts 26800 resultaten op webrec.cab. Lijkt op basis van de zoekresultaten een onderdeel te zijn van een programma, dat her en der ook los rond slingert. Zag al een torrent voorbij komen namelijk :)

Ontopic:
Om welke IP-cam gaat het, en welke software zit daar bijgeleverd? Staat dat ding intern (LAN) of extern (via internet / VPN) :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
ik zou niet weten om wat voor merk het en software het gaat.

Om het probleem een beetje te verduidelijken. De verbinding bestaat al. Alleen bij het inloggen op de pagina wordt er op eens gevraagd naar het bestand webrec.cab

Ik ben nu dus eigenlijk zoekende naar het bestand webrec.cab (wat dat ook zijn mag) of een programmatje wat dat ondersteund of iets dergelijks..

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Ik zie niet echt wat je allemaal zelf al geprobeerd hebt om dit op te lossen. Een simpele google zoektocht geeft als resultaat bijvoorbeeld: http://answers.microsoft....a2-4a31-97dd-b83aaafd140f en als je verder zoekt zie je meer vergelijkbare oplossingen. Welke heb je al geprobeerd en wat is het resultaat?

Het is op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Lees voordat je een nieuw topic maakt even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Dit topic gaat dus op slot!

Desktop | Server | Laptop

Dit topic is gesloten.