Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-11 18:54
Beste mede-tweakers,

Sinds kort heb ik een Eee pad transformer en heb er K-9 mail op geïnstalleerd. Nu heb ik 3 vragen over K-9 mail.

1) Op de pc draait Outlook 2007. Hoe kan ik de contacten van Outlook 2007 in K-9 mail importeren?
2) Ik zou de contacten ook handmatig kunnen intikken, maar kan de functie "contacten" niet vinden. Mijn vraag is waar kan ik de contacten in K-9 mail invoeren?
3) Berichten die ik ontvang in de In-box verdwijnen heel snel, en dat wil ik niet. Hoe kan ik deze functie uitschakelen?

Alvast bedankt!

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:23

DizzyWeb

Ondertiteld

K-9 gebruikt zover ik weet gewoon de contacten uit Android.

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

1: Je kunt met een tootlje van google je contacten, berichten en agenda punten sync'en tussen Outlook en je google account.
2: zie hierboven
3: geen idee...RTFM?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Xfile
Bedankt voor de reacties.

• Xfile
Het is gelukt om de contacten de importeren; op de Asus-site heb ik de utility ASUS Sync gedownload die dat mogelijk maakt.

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:51

_Apache_

For life.

3, dan lees je de geintegreerde (lees, ongelezen) inbox.. daar verdwijnen ze uit als je ze gelezen hebt ja.

[ Voor 9% gewijzigd door _Apache_ op 30-10-2011 20:52 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wil je de volgende keer wat meer eigen initiatief laten zien? Het is niet de bedoeling op GoT om een lijstje vragen neer te plempen en het ons uit te laten zoeken. In Het algemeen beleid staat dat we het een en ander aan eigen inzet in topicstarts verwachten.

• Xfile
RoD schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 20:53:
Wil je de volgende keer wat meer eigen initiatief laten zien? Het is niet de bedoeling op GoT om een lijstje vragen neer te plempen en het ons uit te laten zoeken. In Het algemeen beleid staat dat we het een en ander aan eigen inzet in topicstarts verwachten.
Het lijstje heb ik niet zomaar neergeplemd. De tablet heb ik al 2 weken in bezit, en heb me afgelopen 2 weken rot gezocht hoe ik de contacten kon importeren vanuit Outlook. Zoals je kan lezen ben er ik er uiteindelijk zelf achtergekomen dat er op de Asus-site een tool is wat dat mogelijk maakt.

Android is totaal iets anders dan Windows of Apple. Alles is anders bij Android. Je zoekt je af en toe rot, hulp van anderen is dan welkom.

Ik ken het algemeen beleid, ik loop 9 jaar op het forum rond.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Prima hoor, maar laat het dan ook in je topicstart zien, daar gaat het om namelijk :)
Pagina: 1