Ik zie Twitter vastlopen en daarna een melding dat miscrosoft Windows (7) niet meer reageert, niets reageerde meer en ik zet heel dom de pc uit.
Nu start de pc op tot het motherboard scherm asus m4a87td en gaat niet verder ik kan wel in de bios maar als ik er dan uitgaan is er geen geldige boot device gevonden.
amd athlon II x4 640
amd radeom hd6850
8gb ram
Hdd weet ik niet
Hoe zorg ik dat m'n pc weet opstart?
Hier foto's: http://s1090.photobucket.com/albums/i368/kristanoost/
Onderin heb ik ook nog posts geplaatst.
Melding: Insert proper boot device
win7
Hij is geboot door paar keer opnieuw op sata 1 te drukken en dan herkende die hem...
Ik ga nu zo snel mogelijk backuppen en misschien dat kabeltje vervangen?
Iig heel erg bedankt voor jullie hulp, sorry dat ik zo onduidelijk was.
Maar ik deed het vanaf mijn wp7 dus niet alles was even overzichtelijk te typen.
Heel erg bedankt
Het opstarten duurde 5 minuten maar ik zit in WindowsHet probleem is half opgelost... Ik vertrouw m'n hdd niet dus nadat dat ik bestanden heb overgezet ga ik even bellen!
Ik zal zo een ereboot doen of het zo langzaam blijft
Mvg kristan
Nu start de pc op tot het motherboard scherm asus m4a87td en gaat niet verder ik kan wel in de bios maar als ik er dan uitgaan is er geen geldige boot device gevonden.
amd athlon II x4 640
amd radeom hd6850
8gb ram
Hdd weet ik niet
Hoe zorg ik dat m'n pc weet opstart?
Hier foto's: http://s1090.photobucket.com/albums/i368/kristanoost/
Onderin heb ik ook nog posts geplaatst.
Melding: Insert proper boot device
win7
Hij is geboot door paar keer opnieuw op sata 1 te drukken en dan herkende die hem...
Ik ga nu zo snel mogelijk backuppen en misschien dat kabeltje vervangen?
Iig heel erg bedankt voor jullie hulp, sorry dat ik zo onduidelijk was.
Maar ik deed het vanaf mijn wp7 dus niet alles was even overzichtelijk te typen.
Heel erg bedankt
Het opstarten duurde 5 minuten maar ik zit in WindowsHet probleem is half opgelost... Ik vertrouw m'n hdd niet dus nadat dat ik bestanden heb overgezet ga ik even bellen!
Ik zal zo een ereboot doen of het zo langzaam blijft
Mvg kristan
[ Voor 45% gewijzigd door StrongArmLance op 30-10-2011 18:53 ]