Nu nog een Iphone 3GS kopen aan 370€ ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benga
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-06 16:58
Hoi, voor een verjaardagsgeschenk overweeg ik een Iphone 3GS 8gb te kopen aan +/- 370€ met 2 jaar garantie simvrij. Het alternatief in België is dan een Iphone 4 8 GB +/- 495€ met 2 jaar garantie. Het is voor een vrouw die altijd al gek is geweest van een Iphone maar deze te duur vindt om voor haarzelf te kopen. :)

Ben ik insane om nu nog een 3GS te kopen voor iemand die geen nut heeft aan een betere camera etc ?
Ik slaag er niet in om mijzelf te overtuigen precies, resolutie vh scherm en langere beltijd heeft ze wel iets aan natuurlijk |:(

Ios5 draait precies iets beter op een 4, maar ook deze meningen zijn verdeeld ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danot
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Er is ook al een 4S uit he?
Ik zou nu echt geen 3GS meer nieuw kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-10 23:28
Ik denk eerder dat je voor dit geld een nette tweedehands iPhone 4 (16GB) kunt krijgen. Het is dat ik nog 5 weken moet wachten op de 4S, anders had je zo de mijne over mogen nemen voor minder :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:02
Mijn zwager heeft een 3GS met Ios 5, dit loopt echt heel traag. Mijn iphone 4 daarentegen draait hem soepeltjes.
Ik zou eerder een mooie 2dehands overwegen dan nog een nieuwe...

[ Voor 22% gewijzigd door Electromonkey op 29-10-2011 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:13

Mavamaarten

Omdat het kan!

Je bent insane. Koop dan een iPhone 4 (non-S) tweedehands ofzo, maar een 3GS is echt al wel redelijk verouderd. Heeft ze al naar androids gekeken? Misschien vindt ze daar iets goedkoper naar haar smaak dat toch hetzelfde presteert :*)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-10 17:28
Ik heb net een 32GB iPhone 4, nieuw, simlockvrij gekocht in de V&A voor 450 euro. Nee, 370 euro is veel te veel voor een telefoon die niet half zo mooi is als de iPhone 4.

Ik zou 'm ergens vandaan halen waar de prijzen gunstiger zijn :).

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benga
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-06 16:58
thanks guys, point taken! Iphone 4 8gb dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook dat vind ik nog belachelijk. Die prijs voor zo'n iphone 4 is nog steeds duur. Je krijgt maar 8GB, dit terwijl je voor 100 euro meer de 4S hebt die naast 16GB nog vele andere verbeterde dingen heeft zoals de processor, camera, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Voor iets meer dan 100 euro meer heb je een nieuwe iPhone 4.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iets meer dan 100 euro een nieuwe iphone 4!? Lijkt me wat te optimistisch..

Maar ik zou inderdaad voor een goede 2e handse iphone 4 gaan. 3GS zou ik nu niet meer kopen. Al moet ik wel zeggen dat (in tegenstelling wat hier eerder gezegd wordt) dat mijn 3GS met IOS5 nog steeds als een trein loopt :)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2011 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:43:
Voor iets meer dan 100 euro een nieuwe iphone 4!? Lijkt me wat te optimistisch..
Iets meer dan 100 euro meer.

129 om precies te zijn: http://store.apple.com/nl/product/MD128

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04:50

alienfruit

the alien you never expected

Ja, 3GS is natuurlijk behoorlijk oud en een telefoon van meer dan twee jaar oud. Moet je toch wel voor minder moeten krijgen. Ik zou zelf niet meer betalen dan 125euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ding is 349,- nieuw bij Apple.

370,- moet je dus echt niet doen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-10 16:32
Electromonkey schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:35:
Mijn zwager heeft een 3GS met Ios 5, dit loopt echt heel traag. Mijn iphone 4 daarentegen draait hem soepeltjes.
Ik zou eerder een mooie 2dehands overwegen dan nog een nieuwe...
Met iOs 5 vind ik mijn 3GS sneller werken dan met 4, vind eigenlijk dat het prima functioneert. Maar al met al zou ik toch ook voor een 2de hands 4 gaan dan.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Donstil schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 22:56:
Ding is 349,- nieuw bij Apple.

370,- moet je dus echt niet doen.
Dat is trouwens óók een bijzonder goed punt: http://store.apple.com/nl/product/IPHONE3GS_8GB

maar ik zou nu niet meer een 3GS kopen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 19:54
2 jaar oude telefoon voor 349EUR verkopen? Ik vraag me echt af hoe Appel dat voor elkaar krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

exelletor schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 00:19:
2 jaar oude telefoon voor 349EUR verkopen? Ik vraag me echt af hoe Appel dat voor elkaar krijgt...
Dat is een bijzonder redelijke prijs hoor. Vergeet niet dat 't de ongesubsideerde prijs is he, die zie je bij telco's bijna nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Apple producten houden altijd de waarde goed vast, vanwege de bouwkwaliteit, de manier waarop mensen er mee om gaan en dat hij kwa software nog prima mee kan met de nieuwste toepassingen.

Voorbeeld, de 3GS, de g1 Macbook Air en de oudere generaties iMac.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:38

MsG

Forumzwerver

Meer denk ik doordat ze nog goed worden ondersteund en veel dingen nog draaien. De bouwkwaliteit van de 3G en 3GS-series is namelijk zeker niet geweldig te noemen. Ik moet de eerste nog tegenkomen die de verticale haarscheur op de achterkant níet heeft.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

MsG schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 00:44:
Ik moet de eerste nog tegenkomen die de verticale haarscheur op de achterkant níet heeft.
Daar ben ik niet bekend mee, en ik heb 2 jaar mijn 3gs heel intensief gebruikt :)

[ Voor 22% gewijzigd door Collaborator op 31-10-2011 22:12 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
MsG schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 00:44:
Meer denk ik doordat ze nog goed worden ondersteund en veel dingen nog draaien. De bouwkwaliteit van de 3G en 3GS-series is namelijk zeker niet geweldig te noemen. Ik moet de eerste nog tegenkomen die de verticale haarscheur op de achterkant níet heeft.
Hetzelfde geldt voor de 4, die meer dan 3x op het scherm kan vallen zonder te breken natuurlijk....
Pagina: 1