Goedemorgen mede-tweakers.
(ik heb dit ook hier gepost, maar daar krijg ik weinig reactie
)
ik zit nog steeds met een vraag. Ik wil graag een nieuwe grafische kaart gaan bestellen, maar ik heb even hulp nodig. Ik heb momenteel dit:
Processor Intel Core 2 Duo E6600 (2.4 overclocked naar 2.7GHZ)
Moederbord Gigabyte GA-965P-DS3
Koeler Arctic Cooling Freezer 7 Pro (Socket 775)
Geheugen Kingston 1GB x 4 (4GB) PC6400 DDR2, CL4
Videokaart Asus GeForce 8800 GTX 768MB DDR3 € 528,84
Geluidskaart Creative X-Fi XtremeMusic € 67,99
HD 80 GB SSD.
Nu wil ik de grafische kaart gaan upgraden (daar zit de bottleneck lijkt mij) om zo o.a. battlefield3/f1 2011 op een beetje normale resolutie/kwaliteit te kunnen spelen. Medio volgend jaar wil ik mijn moederboard, CPU en geheugen gaan upgraden (daar heb ik nu even geen geld voor) dus, het moet een grafische kaart zijn die in mijn huidige configuratie past, en die volgend jaar ook in mijn nieuwe systeem kan werken (misschien dan met eenzelfde grafische kaart ernaast (Crossfire). Mijn budget is ongeveer 175 euro.
(ik heb dit ook hier gepost, maar daar krijg ik weinig reactie
ik zit nog steeds met een vraag. Ik wil graag een nieuwe grafische kaart gaan bestellen, maar ik heb even hulp nodig. Ik heb momenteel dit:
Processor Intel Core 2 Duo E6600 (2.4 overclocked naar 2.7GHZ)
Moederbord Gigabyte GA-965P-DS3
Koeler Arctic Cooling Freezer 7 Pro (Socket 775)
Geheugen Kingston 1GB x 4 (4GB) PC6400 DDR2, CL4
Videokaart Asus GeForce 8800 GTX 768MB DDR3 € 528,84
Geluidskaart Creative X-Fi XtremeMusic € 67,99
HD 80 GB SSD.
Nu wil ik de grafische kaart gaan upgraden (daar zit de bottleneck lijkt mij) om zo o.a. battlefield3/f1 2011 op een beetje normale resolutie/kwaliteit te kunnen spelen. Medio volgend jaar wil ik mijn moederboard, CPU en geheugen gaan upgraden (daar heb ik nu even geen geld voor) dus, het moet een grafische kaart zijn die in mijn huidige configuratie past, en die volgend jaar ook in mijn nieuwe systeem kan werken (misschien dan met eenzelfde grafische kaart ernaast (Crossfire). Mijn budget is ongeveer 175 euro.