• Granis
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-12-2016
Beste allemaal,

Ik zie dat jullie er allemaal veel verstand van hebben en ik bijna niks. Heb 2 geprobeerd, de envivo die bij de aldi te koop was maar die werkte mij te traag, als ik op de afstandsbediening een toets drukte duurde het te lang voor het apparaat reageerde en de films liepen schokkerig dus hij ging weer terug. Nu heb ik een eminent em7080 gekocht bij de saturn met een 1tb hd erin omdat deze ook nzb kon downloaden en de rest van de apparaten die ze daar te koop hadden niet alleen blijkt van deze de hdd niet te werken want ik krijg bij opstarten een foutmelding dat de hdd niet ingeplugd is en hij loopt vast. Joepie! :( Maar goed voor ik mijn derde wil kopen wil ik toch wel wat advies als dat kan. Deze eminent kan ik niet meer ruilen voor een andere want dit was de laatste en ze krijgen heb ook niet meer. Ik heb hem gekocht voor 159 euries en dat vind ik een mooie prijs voor een andere. Welke zouden jullie aanbevelen, wat ik graag wil dat hij kan:

NZB downloaden
Youtube en uitzending gemist (dat had de eminent in de saturn ook)
en natuurlijk zo veel mogelijk films ondersteunen :)
minstens 1 tb hdd

Ik hoop dat jullie even de tijd willen nemen om mij te helpen en alvast bedankt.

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
De EM7080 krijgt altijd een melding iets van deze trand: !/bin/sh of zoiets... Die duurt 10 seconden en dan kun je gewoon door. Misschien moet je de firmware updaten ofzo. Ik heb de EM7080 en vind het een geweldig apparaat! Heb werkelijk nog nooit een film gehad (uitgepakt of iso) die niet speelde...

• Granis
oke cool, heb hem toch maar weer aangesloten en idd het werkt nu. Bedankt voor de snelle reactie!

• Granis
Werkt het bij jou ook allemaal zo tergend langzaam? De afstandsbediening reageert slecht en als hij reageert duurt het wel 5-10 seconden voordat er op het beeld iets gebeurt. Vind toch dat dit realtime moet kunnen. Wil zo langzamerhand wel wat dieper in de buidel want schijnbaar heb je voor 150 euries nog net niets....

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:37

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Houd rekening met het feit, dat de meeste mediaspelers devices-on-chip zijn. Dus één chip die de meeste dingen verzorgt. Die dingen zijn dus enorm gecastreerd i.t.t. een HTPC waarbij je veel meer speelruimte hebt.

Reactiesnelheid etc. hangen vaak af van de gebruikte chip en de hoeveelheid geheugen.

Kijk eens op youtube of de reactiesnelheid overeenkomt met die van jou, waarschijnlijk is dat de meest handige manier om 'realtime' te vergelijken :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Granis
Oh micheal bedankt voor je reactie nog, daardoor heb ik hem gehouden. Dacht dat ik dat al gezegd had maar nu in de edit van dit bericht even toegevoegd ;)

Hieronder het bericht wat ik had:

Hey nou ik heb hem nu een poosje maar wat mij opvalt is dat hij erg traag uitpakt. Ik heb een blu ray gedownload en hij zit nu na 4 dagen uitpakken op 20%. Dat is toch wel ietwat overdreven traag of is dat normaal?

Groetjes

[ Voor 30% gewijzigd door Granis op 23-11-2011 19:50 ]

Pagina: 1